۰
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

صحبت‌های امیدوار کننده تاج درباره کی‌روش

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت با «کی روش» امیدوارکننده است و دغدغه‌های او مالی نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: صحبت با «کی روش» امیدوارکننده است و دغدغه‌های او مالی نیست.
به گزارش مهر، مهدی تاج صبح پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به ماندن یا نماندن «کی روش» در تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: «کی روش» برای فوتبال کشور زحمت‌کشیده است و من بارها اعلام کرده‌ام وی به فوتبال کشور کمک کرده و ازاین‌جهت ارزیابی ما روی او مثبت است.
وی ادامه داد: با صحبتی که با «کی روش» داشته‌ایم، امیدوارکننده است و دغدغه‌های وی در حال حاضر مالی نیست، چون هم ما مالی را بسته‌ایم و هم‌ زمان را بسته‌ایم، ایشان هم‌روی این امر حرفی ندارد.
رئیس فدراسیون فوتبال، ادامه داد: یک سری مشکلات به لحاظ سجاوندی، انتقال وجه، وجوهی که باید برای بازی‌های تدارکاتی پیش‌بینی شود وجود دارد، من هم برنامه‌ها را اعلام کرده‌ام و هم گفته‌ام که ۵.۵ میلیون دلار تا شش میلیون دلار پول می‌خواهد و این برای کشور عدد زیادی نیست و باید تأمین شود.
تاج، همچنین پیوستن «کی روش» به تیم الجزایر را تکذیب کرد.
وی با تأکید بر اینکه به هر جهت آقای «کی روش» اختیار خودش را دارد، گفت: دیشب هم دوستان ما صحبت‌های من را با آقای «کی روش» داشتند و صحبت‌های ایشان را به من منتقل کردند و مسیر خودش را دارد می‌رود.
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که اگر «کی روش» در تیم ملی ایران نباشند گزینه‌ها داخلی است؟ گفت: اصلاً به این موضوع فکر نکرده‌ام که آقای «کی روش» نباشد.
کد مطلب: 91544
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *