۰
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶

سقوط دلار به کانال هشت هزار تومانی

به دلیل افزایش فروشندگان در بازار آزاد، قیمت دلار به کانال هشت‌هزار تومانی سقوط کرد.
به دلیل افزایش فروشندگان در بازار آزاد، قیمت دلار به کانال هشت‌هزار تومانی سقوط کرد.
به گزارش ایلنا از بازار فردوسی، براساس دستور جدید بانک مرکزی مبنی بر عدم ممنوعیت خرید و فروش ارز توسط صرافی ها، از صبح امروز سه‌شنبه، تعدادی از صرافان از همان اوایل روز اقدام به آماده کردن محل کسب خود کردند و تعدادی از دلالان با هجوم به بازار به خرید و فروش دلار 9 هزار تومانی پرداختند.
بازار ارز نیز به اولین روز از سرگیری خرید و فروش صرافی‌ها، واکنش مثبت نشان داد به طوری که نرخ فروش هر دلار آمریکا در بازار آزاد 9 هزار و دویست و پنجاه تومان و نرخ خرید زیر 9 هزار تومان و در محدوده 8500 تومان است.
هر یورو نیز در محدوده ۱۰ هزار و پانصد تومان تا ۱۱ هزار تومان است.
یکی از صرافان در گفت‌وگو با ایلنا با استقبال از امکان مجدد خریدوفروش ارز گفت: خرید و فروش ارز از طریق صرافان علاوه بر برطرف کردن نیاز مشتریان می‌تواند در شفاف‌سازی بازار کمک کند و از معامله خیابانی آن جلوگیری کند.باید پذیرفت صرافان نیاز جامعه هستند که در پوشش تقاضای مسافران، دانشجویان و بیماران بهتر از قاچاقچیان عمل می کنند.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر هم صحبت های رییس جمهور و رییس جدید بانک مرکزی در بازار تاثیر مثبت داشته و قرار است در چند روز آینده کانون صرافان جلسه‌ای را در مورد فعالیت این صنف برگزار کند.
کد مطلب: 91846
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *