۰
سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۹

10 پیشنهاد به کسانی که میخواهند رئیس خود باشند

آمارها نشان می‌دهد کسانی که می‌خواهند در آینده رئیس خودشان باشند باید از تسلط کافی در زمینه اقتصاد دیجیتالی برخوردار شوند.
آمارها نشان می‌دهد کسانی که می‌خواهند در آینده رئیس خودشان باشند باید از تسلط کافی در زمینه اقتصاد دیجیتالی برخوردار شوند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سی ان بی سی، تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۹.۶ میلیون نفر در آمریکا خوداشتغال بوده‌اند که انتظار می‌رود این رقم تا پایان سال ۲۰۲۶ با ۷.۹ درصد افزایش به ۱۰.۳ میلیون نفر برسد. این میزان افزایش بیش‌تر از رشد سایر گروه‌های شغلی است.
افراد جوانی که می‌خواهند برای خود کار کنند هرچند می‌توانند مشاغلی ابتدایی و ساده داشته باشند اما باید بیش‌تر طرز کار با فناوری را بیاموزند (مثلا رانندگان باید طرز کار با نرم افزارهایی چون اوبر و مسیریابی‌های آنلاین را بلد باشند). نتایج یک نظرسنجی در سال ۲۰۱۷ نشان داد که ۸۱ درصد مردم، امنیت شغلی کار کردن برای خود را از کار برای دیگران بالاتر می‌دانند. ۱۰ شغل آینده‌دار برای کسانی که می‌خواهند برای خودشان کار کنند عبارت است از:
۱- مراقبت از کودکان: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۳۵۰ هزار نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۳۷۸ هزار و ۹۰۰ نفر برسد.
۲- نجار: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۳۴۰ هزار و ۳۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۳۶۲ هزار و ۵۰۰ نفر برسد.
۳- مشاغل ساختمانی: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۳۰۴ هزار و ۸۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و احتمالا این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۳۲۴ هزار و ۷۰۰ نفر برسد.
۴- طراح لباس و مدل مو: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۲۶۴ هزار و ۶۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۲۹۹ هزار و ۱۰۰ نفر برسد.
۵- مشاغل باغبانی و رسیدگی به امور خانگی: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۲۶۲ هزار و ۱۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و این انتظار وجود دارد که این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۲۹۳ هزار و ۶۰۰ نفر برسد.
۶- واسطه‌های معاملات املاک: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۱۹۴ هزار و ۷۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۲۰۷ هزار و ۷۰۰ نفر برسد.
۷- نظافتچی منزل: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۱۷۷ هزار و ۲۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و این احتمال وجود دارد که این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۱۹۷ هزار و ۹۰۰ نفر برسد.
۸- تعمیر و نگهداری: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۱۶۱ هزار و ۴۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۱۷۲ هزار نفر برسد.
۹- تحلیلگران مالی: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۱۴۰ هزار و ۲۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۱۶۹ هزار و ۴۰۰ نفر برسد.
۱۰- رانندگان: تا پایان سال ۲۰۱۶ حدود ۱۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر در آمریکا به این حرفه اشتغال داشته‌اند و انتظار می‌رود این رقم تا سال ۲۰۲۶ به ۱۵۵ هزار نفر برسد.
کد مطلب: 91847
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *