۰
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۸

تمجید یمنی‌ها از مواضع ایران

حزب بعث یمن چهارشنبه شب، با انتشار بیانیه ای با تمجید از موضع ضد استکباری تهران، تحریم های اقتصادی و اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم ایران را محکوم کرد.
حزب بعث یمن چهارشنبه شب، با انتشار بیانیه ای با تمجید از موضع ضد استکباری تهران، تحریم های اقتصادی و اقدامات خصمانه آمریکا علیه مردم ایران را محکوم کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه رسمی حزب بعث یمن، در این بیانیه آمده است: اقدامات خصمانه آمریکایی - صهیونیستی در حق ملت ایران، تحریم های اقتصادی، محاصره ظالمانه و تحریک و تهدید واشنگتن برای اعمال تحریم های بیشتر محکوم است، اقداماتی که با هدف به زانو درآوردن ملت استوار ایران صورت می گیرد که قاطعانه سلطه و قلدرمآبی آمریکا را نمی پذیرد.
این بیایه می افزاید: حزب بعث یمن ضمن اعلام همبستگی با دولت و ملت ایران، در کنار آنها ایستاده و قاطعانه تمامی اقدامات خصمانه قدرت های استکباری و عاملان آنها را در منطقه را به شدت رد می کند.
ما به جهانیان اعلام می کنیم، تمامی ملت های آزاده جهان حق حیات عزتمندانه در کشورشان را دارند، آنها حق دارند با استفاده از همه امکانات موجود و تدابیر مناسب برای دفاع از خود و حفظ امنیت، ثبات و استقلال کشورشان اقدام کنند.
بار دیگر حزب بعث یمن بر استفاده صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته ای که با تمامی کنوانسیون ها و قوانین بین المللی منطبق است، تاکید می کند.
ما همچنین از مواضع جمهوری اسلامی ایران در مورد آرمان فلسطین و دفاع کامل تهران از کشورها، ملت های منطقه و کشورهایی که از سلطه جویی شیطان بزرگ، قدرت های استکباری و صهیونیستی و نیز مزدوران منطقه ای آنها که امنیت و ثبات کشورهای سوریه، یمن، عراق، لبنان و لیبی را به هم زده اند حمایت می کنیم.
کد مطلب: 91968
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *