۰
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۸

اظهارات اژه ای درباره احمدی نژاد

سخنگوی قوه قضاییه به اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد و درخواست او از حسن روحانی برای برای کناره‌گیری از ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
سخنگوی قوه قضاییه به اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد و درخواست او از حسن روحانی برای برای کناره‌گیری از ریاست جمهوری واکنش نشان داد.
به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره ویدیوی اخیر احمدی نژاد که در آن روسای قوای سه گانه را مسئول ایجاد وضعیت نامطلوب کشور دانست و خواستار کناره گیری حسن روحانی شد و اینکه  آیا احمدی نژاد احیانا با بیان این طور مطالب مرتکب جرمی شده است؟ گفت: بله اتهامی متوجه وی هست زیرا جنبه عمومی دارد. او به کسی گفته برو. آن فرد هم کنار نمی‌رود و چیز سختی نیست و نباید به این چیزها توجه کرد. هنوز اتفاقی در این پرونده رخ نداده است.
وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه هفته گذشته معاون سابق بانک مرکزی دستگیر شد آیا دستگیری افراد دیگری مثل  رییس سابق بانک مرکزی در دستور کاراست یا خیر؟ گفت: دستگیری زمانی است که اتهامی متوجه کسی شود و اگر هم  اتهامی  متوجه شان نباشد گاهی برای ادای توضیحات باید بیایند تا یکسری توضیحاتی را بدهند. فردی که نام بردید تا این لحظه به عنوان مطلع و شاهد نیاز به احضارش مطرح نشده است و تا کنون وی احضار نشده است. بازداشت هم با توجه به عدم احضار مطرح نیست.
وی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی براینکه حدود یک ماه از صدور کیفرخواست پرونده  مشایی و چند ماه از بازداشت وی می گذرد و هنوز زمان رسیدگی به این پرونده تعیین نشده است ایا علت خاصی دارد؟ گفت: نه هنوز وقت دادگاه تعیین نشده و اشکالاتی وجود داشت که قرار بود با دادسرا صحبت کنند تا آن را مرتفع کنند. مجددا  پیگیر این موضوع می‌شوم.
کد مطلب: 92150
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *