۰
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

سرگیجه در سازمان لیگ

دو فقره چکی که مجری تبلیغات محیطی فصل هجدهم لیگ برتر به سازمان لیگ داده بود پاس نشد تا دردسر جدیدی برای فوتبال ایجاد شود.
دو فقره چکی که مجری تبلیغات محیطی فصل هجدهم لیگ برتر به سازمان لیگ داده بود پاس نشد تا دردسر جدیدی برای فوتبال ایجاد شود.
به گزارش خبرنگار مهر، درحالی که سازمان لیگ از تبلیغات محیطی فصول گذشته طلبکار است و از مجری تبلیغات محیطی فصل هفدهم نیز حدود ۵۰ میلیارد تومان طلبکار است، هنوز وضعیت نهایی مجری تبلیغات فصل هجدهم مشخص نشده است.
چند هفته پیش مزایده انتخاب مجری تبلیغات محیطی برگزار شد و یکی از شرکت های معتبر برنده این مزایده شده اما با وجود اینکه قرارداد ابتدایی نیز تنظیم شده بود، دستور از بالا باعث شد سازمان لیگ به سمت شرکت جدیدی برود و شرکت برنده را کنار بگذارد!
با رابطه هایی که وجود داشت بالاخره سازمان لیگ با یک شرکت جدید برای تبلیغات محیطی فوتبال به توافق رسید اما قرارداد نهایی بین آنها امضا نشد. با این حال به دلیل مشکلات مالی که در فوتبال وجود داشت سازمان لیگ از این مجری تبلیغات ۱۵ میلیارد تومان چک قرض الحسنه دریافت کرد. 
۵ میلیارد اول این چک ها پاس شد که فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ آن را برای تسویه حساب با داوران هزینه کردند. اما دو چک ۵ میلیارد تومانی باقی مانده به دلیل مشکلاتی که بین طرفین وجود داشت پاس نشد تا دردسر جدیدی برای فوتبال ایجاد شود.
درحالی که باشگاه ها منتظر رسیدن سهم خود از تبلیغات محیطی فوتبال هستند، سازمان لیگ با تعلل در عقد قرارداد مشکلات آنها را دو چندان کرده و مشخص نیست چه زمانی تکلیف تبلیغات محیطی حل خواهد شد. 
سرگیجه در سازمان لیگ با وجود گذشت سه هفته از رقابت های لیگ برتر برای انتخاب مجری تبلیغات محیطی ادامه دارد و به نظر می رسد مسئولان سازمان لیگ توان گرفتن تصمیم مستقل در این مورد را ندارند.
کد مطلب: 92161
برچسب ها: لیگ برتر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *