۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۶

لیست دارایی‌ام را دراختیار رسانه‌ها قرار می‌دهم

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی، با بیان اینکه «شفاف‌سازی یک اصل است که باید در همه زمینه‌ها اجرایی شود» گفت: مسلما یک مسئول در دوران مسئولیتش ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد نخواهد داشت
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی، با بیان اینکه «شفاف‌سازی یک اصل است که باید در همه زمینه‌ها اجرایی شود» گفت: مسلما یک مسئول در دوران مسئولیتش ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد نخواهد داشت
به گزارش ايسنا، امیر خجسته با اشاره به کمپین مردمی که در چند روز اخیر اتفاق افتاده و برخی از مسئولین شغل‌های فرزندان خود را اعلام کرده‌اند، بیان کرد: شفاف‌سازی یک اصل است و باید تمام مواردی که وجود دارد، آشکار شود. مردم باید بدانند که مسئولین در چه سطحی قرار دارند. یکی از موارد شفاف‌سازی اتفاقی است که در چند روز اخیر رخ داده است و مسئولان شغل‌های فرزندان خود را اعلام می‌کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه «از دیگر بحث‌های مهم در امر شفاف‌سازی، پرداختن به مسائل مالی و حقوقی است»،‌ تصریح کرد: مردم باید بدانند که نمایندگان در دوران قبل از نمایندگی و پس از آن چه میزان دارایی داشته‌اند.
نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه «اموال نامشروعی که برخی از مسئولان به دست آورده‌اند باید به طور شفاف مشخص شود» اظهار داشت: مسلما یک مسئول در طول دوران مسئولیتش ۱۵۰۰ میلیارد تومان درآمد نداشته است و شفاف‌سازی باید به معنای واقعی در همه مسیرها انجام شود. شفاف‌سازی باید از مسئولین شروع شده و به وزارتخانه‌ها و مجلس و گمرک نیز برسد.
نماینده مردم همدان در مجلس ادامه داد: یکی از نکاتی که برای تمام نظام‌ها موفقیت‌آمیز بوده است، اجرا شدن امر شفافیت است. شفاف‌سازی باید در همه زمینه‌ها انجام شود، اکنون اصل ارتباطات است و نمی‌توان چیزی را از مردم پنهان کرد. کسانی که به ناحق چیزی را گرفتند باید آن را بحق برگردانند و قوه قضاییه باید با این افراد برخورد کند. ما نباید در وزارتخانه‌ها و مجلس چیز پنهانی داشته باشیم. یکی از راه‌های امیدوار ساختن مردم شفافیت است.
خجسته در پایان گفت: بنده همه چیز را در خصوص فرزندان و درآمدهایم آماده کردم و تا چند روز آینده در اختیار رسانه‌ها قرار خواهم داد.
کد مطلب: 92309
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *