۰
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۰

سرقت از 150دکل مخابراتی در تهران!

افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل های مخابراتی شهر تهران کرده و با این اقدام سبب قطعی و ضعف آنتن دهی برخی از اپراتورهای تلفن همراه شده بودند، دستگیر شدند.
افرادی که اقدام به سرقت باتری دکل های مخابراتی شهر تهران کرده و با این اقدام سبب قطعی و ضعف آنتن دهی برخی از اپراتورهای تلفن همراه شده بودند، دستگیر شدند.
به گزارش ايسنا، چندی پیش نماینده شرکت ارتباطات تلفن سیار با مراجعه به پلیس از سرقت باتری‌های گران قیمت دکل‌های مخابراتی خبر داده و اعلام کرده بود که طی چند ده مورد سرقت در یکی دو ماه گذشته، باطری های این دکل‌ها از نقاط مختلف شهر تهران به سرقت رفته و مشکلاتی را برای سرویس دهی این شرکت به تلفن های همراه ایجاد کرده است. با دریافت این شکایت تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی، رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار داده و در جریان تحقیقات خود به سرنخ هایی از این سارقان دست یافته و پس از اطمینان از موضوع با هماهنگی مقام قضایی دو نفر از این سارقان را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند که در بازرسی از مخفیگاه این افراد 107 باتری این دکل‌ها نیز کشف و ضبط شد. این افراد در مقر پلیس تحت بازجویی قرار گرفته و مشخص شد که تاکنون حدود 150 باتری را هنگام شب و با استفاده از تجهیزاتی همچون آهن بُر و ... به سرقت برده و تعدادی از آنها را به فروش رسانده اند که با توجه به قیمت تقریبی هرکدام از باطری ها که حدود 30 میلیون ریال ارزش دارد، میلیون ها تومان به جیب زده اند. این افراد همچنین در بازجویی های پلیسی به همراهی یکی دیگر از همدستانشان نیز اعتراف کردند که تحقیقات پلیسی برای دستگیری این فرد در حال انجام است. متهمان دستگیر شده در ادامه روند رسیدگی به جرمشان، به همراه پرونده تشکیل شده به دادسرا، ارجاع شده و باتری های کشف شده از آنان نیز به شرکت ارتباطات تلفن سیار بازپس داده شد.
کد مطلب: 92316
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *