کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نقطه‌ضعف ما در اقتدار اقتصادی است

27 مرداد 1397 ساعت 10:04

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه ضعف ما در اقتدار اقتصادی است. زمانی که دستگاه‌ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و از محافظه‌کاری فاصله بگیرند می‌توانیم به سمت اقتدار کشور حرکت کنیم.


یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه ضعف ما در اقتدار اقتصادی است. زمانی که دستگاه‌ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و از محافظه‌کاری فاصله بگیرند می‌توانیم به سمت اقتدار کشور حرکت کنیم.
به گزارش ایسنا، جلال میرزایی با اشاره به این‌که مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم‌ اظهار کردند که جمهوری اسلامی زمانی می‌تواند با آمریکا مذاکره کند که به اقتداری دست یافته باشد که فشار و هوچی‌گری بر روی آن تاثیر نداشته باشد، بیان کرد: کشور ما از لحاظ اقتدار نظامی موقعیت مناسبی دارد و هیچ کشوری از جمله آمریکا نمی‌تواند به ما حمله کند. دستگاه‌های امنیتی نیز به خوبی به موضوعات اشراف دارند، اما نقطه ضعف ما در اقتدار اقتصادی است.
وی در ادامه اظهار کرد: از لحاظ اقتصادی در شرایط نسبتا دشواری قرار داریم، اما در کشور ما ظرفیت‌های لازم وجود دارد. دستگاه‌ها با همکاری و تعامل نزدیک به یکدیگر می‌توانند فشار بر مردم را کاهش دهند. در خصوص این‌که به موازات تلاش برای سروسامان دادن وضعیت اقتصادی و کاهش تاثیر تحریم‌ها این امکان وجود دارد که دستگاه دیپلماسی مذاکره انجام دهد باید بررسی‌های بیشتری انجام گیرد.
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری قصد داشت تا به خارجی‌ها بگوید که جمهوری اسلامی ایران آن طور که ترامپ اذعان می‌کند که روزی ایرانی‌ها برای مذاکره نزد من می‌آیند نیازمند مذاکره نیست و همواره مقتدر بوده است، اما عده‌ای بدون این‌که شأن نزول صحبت‌های رهبری را متوجه شوند به صورت شعاری عمل می‌کنند که این راه به جایی نمی‌برد و هوشمندانه نیست.
میرزایی خاطر نشان کرد: ما باید به دنبال تعریف اقتدار اقتصادی باشیم. هر کدام از دستگاه‌ها باید بتواند از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببرد. متاسفانه ما دستگاه‌های زیادی داریم که از حداقل امکانات استفاده نکرده و به دنبال حداکثر هستند. از نظر من مدیرانی که این‌گونه فکر می‌کنند باید کنار بروند. مدیران باید از حواشی فاصله گرفته و با تمرکز به دنبال تحقق برنامه‌ها باشند.
وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و از محافظه‌کاری فاصله بگیرند.


کد مطلب: 92426

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/92426/نقطه-ضعف-اقتدار-اقتصادی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir