۰
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۷

تاثیر اینفلوئنسرها بر دنیای مد

تاثیر اینفلوئنسرها بر دنیای مد
این روزها اینفلوئنسرها تاثیر زیادی بر دنیای مد و فشن گذاشته اند. به عنوان مثال زمانی که شما می بینید ستاره یا اینفلوئنسر مورد علاقه تان از برند یا مدل لباسی خاص استفاده کرده، شما نیز تشویق می شوید که آن را خریداری و به تن کنید. البته لازم نیست که حتما آن را بخرید، همین که کنجکاو شوید و در مورد آن کالا در اینترنت جستجو کنید، آن برند را تبدیل به یکی از ترندها کرده اید.
ستاره های هالیوود از بیانسه گرفته تا سلنا گومز و... در به شهرت رساندن بسیاری از برندها نقش اساسی داشتند. اگر دوست دارید بدانید که کدام برندها به دلیل این که ستاره های هالیوود آنها را تبلیغ کرده اند، به شهرت رسیده اند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
Gucci
در حال حاضر برند لوکس گوچی، جزو یکی از پرجستجوترین برندهای جهان است که البته طبیعی ست زیرا ما هر جا که می رویم، تبلیغات این برند را می بینیم. البته نباید تاثیر ستاره ها را نیز نادیده گرفت. این برند یکی از برندهای محبوب ستاره های هالیوود است. به عنوان مثال بیانسه با تبلیغ و استفاده از این برند، در بالا بردن شهرت آن نقشی اساسی داشت.

Vetements
این برند فرانسوی در سال 2016، یعنی از زمانی که سلنا گومز سویشرتی قرمز رنگ از آن را به تن کرد، مورد توجه قرار گرفت. پس از آن روز، این برند برای 410% بیشتر از قبل در گوگل مورد جستجو قرار گرفت که برای به شهرت رسیدن اش کافی بود.

Fendi
سابقه برند فندی به سالها قبل باز می گردد اما این برند اخیرا بیش از هر زمان دیگر مورد توجه واقع شده است. یکی از عوامل شهرت آن سوپراستار دنیای مد و فشن، کایلی جنر، است. از وقتی که این ستاره از سر تا پا لباسی از برند فندی به تن کرد، مردم نیز به سوی این برند جذب شدند به طوری که نام فندی جزو یکی از پرسرچ ترین برندهای جهان شناخته شد. اگر چه قیمت محصولات این برند بسیار بالاست، اما می توان اجناسی با قیمت های مناسب هم در میان آنها پیدا کرد. همین برای به شهرت رسیدن برند فندی کافی ست.

Off-White
این روزها برند آف وایت را زیاد می شنویم. این برند توسط ویرجیل اَبلو تاسیس شده و در دنیای مد و لباس اسم و رسم خوبی پیدا کرده است. یکی از مشهورترین مشتریان این برند، ریحاناست. بدون شک، علاقه ریحانا به فندی خود یکی از تاثیرگذارترین تبلیغات این برند محسوب می شود. زمانی که ریحانا عکسی از خودش و ویرجیل را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، سرچ این برند تا 370% افزایش یافت. علاوه بر آن، تی شرت آف وایتی که ریحانا به تن کرد، 3000 بار در عرض 2 روز در سایت این برند دیده شد.

Prada
پرادا برندی که بیشتر با همکاری ستاره ها و اینفلوئنسرها توانست نام خودش را در صنعت مد و فشن ثبت کند. به عنوان مثال، پس از این که کیارا فرانی، بلاگر معروف، عکسی از خودش را که در حال عکسبرداری برای تبلیغات این برند در اینستاگرام منتشر کرد، تا 170% سرچ این برند را بالا برد.

Balenciaga
بالنسیاگا برندی ست که همکاری او با ستاره ها مدام تیتر اخبار داغ روزنامه و مجلات مد و فشن می شود. در جولای 2018، این برند تیلور سوئیفت را برای تبلیغات خود انتخاب کرد. زمانی که تیلور در نیویورک با لباسی از این برند در ملا عام ظاهر شد، سرچ بالنسیاگا در اینترنت رکورد خود را زد. طبق آمار سایت این برند، 2 روز پس از تبلیغات تیلور سوئیفت، هودی که او به تن کرده بود 112% بار سرچ شد.
منبع:برترینها،ترجمه از پردیس بختیاری
کد مطلب: 92562
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *