کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تجمع طلاب قم با کدام مجوز قانونی برگزار شد؟

29 مرداد 1397 ساعت 19:28

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع تجمع طلاب قم و پلاکاردهای این مراسم باید از سوی وزیر کشور و وزارت اطلاعات پیگیری شود.


نماینده مردم تهران در مجلس گفت: موضوع تجمع طلاب قم و پلاکاردهای این مراسم باید از سوی وزیر کشور و وزارت اطلاعات پیگیری شود.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی دیروز ضمن تبریک عید اضحی و عید اخلاص و بندگی یعنی عید سعید قربان به همه مسلمانان جهان و ملت سرافراز ایران  بیان کرد: مردم شهر جدید پردیس آرامستان  ندارند. آیا باید این افراد مجبور باشند مرده‌های خود را به بهشت زهرا بیاورند؟ کجا باید اموات خودشان را دفن کنند؟ لذا به وزارت راه و شهرسازی متذکر می‌شوم تا زمینی مناسب در اختیار مردم شریف این شهر قرار دهد تا بتوانند یک آرامستان داشته باشند.
وی در تذکری دیگر بیان کرد: بنده از وزیر کشور سوال کردم و تعدادی از نمایندگان نیز این سوال را امضا کردند. سوال بنده این بود آیا تجمعاتی نظیر طلاب قم مجوز قانونی داشتند. زیرا این تجمعات غیر قانونی  صدای مراجع تقلید را نیز در آورده است. باید این موضوع پیگیری شود. وزارت اطلاعات نیز باید موضوع پلاکاردها را پیگیری کنند. این پلاکاردها تهدید رئیس جمهور و توهین به آیت الله هاشمی را به دنبال داشت.
 


کد مطلب: 92632

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/92632/تجمع-طلاب-قم-کدام-مجوز-قانونی-برگزار

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir