۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۹

رونمایی از یک ماوس عمودی شکل

شرکت لاجیتک بعنوان تولیدکننده برتر لوازم جانبی رایانه، به تازگی از یک ماوس عمودی شکل با قابلیت اتصال بی سیم و با سیم رونمایی کرده است.
رونمایی از یک ماوس عمودی شکل
شرکت لاجیتک بعنوان تولیدکننده برتر لوازم جانبی رایانه، به تازگی از یک ماوس عمودی شکل با قابلیت اتصال بی سیم و با سیم رونمایی کرده است.
به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت tech crunch، با توجه به رکود بازار گجت های تکنولوژی و لوازم جانبی کامپیوتری بسیاری از شرکت های تولیدکننده و فعال در این حوزه سعی دارند با رونمایی و معرفی گجت هایی با طراحی های نوین و متفاوت، توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به فناوری را به خود جلب کنند و بدین وسیله سودآوری، فروش و محبوبیت خود را در بازارهای جهانی تکنولوژی افزایش دهند.
حالا لاجیتک بعنوان یکی از بزرگترین و خوش آوازه ترین شرکت های تولیدکننده و ارائه دهنده محصولات و لوازم جانبی رایانه، به تازگی از یک ماوس جدید رونمایی کرده است که ظاهر متفاوت و جدیدی دارد به گونه ای که این ماوس ظاهری ارگونومیک و عمودی شکل دارد و با سایر ماوس های موجود در بازار کاملا متفاوت و متمایز است.
این ماوس عمودی شکل که تحت عنوان MX Vertical معرفی و رونمایی شده است، گفته می شود با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد  و امکان سفارش و پیش تحویل آن نیز هم اکنون در وب سایت شرکت تولیدکننده آن وجود دارد.
به گفته شرکت لاجیتک این ماوس در ماه سپتامبر روانه بازارهای جهانی خواهد شد و طبق پیش بینی های انجام شده، میزان فروش و استقبال قابل ملاحظه ای خواهد داشت.
نحوه کار با این ماوس به این صورت است که کاربر بجای قرار دادن دست خود در قسمت بالای آن، باید ماوس را در دست خود نگه دارد درست همانند زمانی که می خواهد با کسی دست بدهد. کلیدهای مخصوص کلیک چپ و راست و همچنین چرخ اسکرول (حرکت به بالا و پایین) نیز در زاویه های ۵۷ درجه ای نسبت به خط افق تعبیه شده اند. در قسمت چپ آن نیز جایی برای قرارگیری انگشت شست دست کاربر وجود دارد و جنس آن نیز از نوعی پلاستیک مرغوب ساخته شده تا دستان کاربر به راحتی بر روی آن قرار گرفته و به انجام کارهای رایانه ای خود بپردازد.
از دیگر ویژگی های این ماوس می توان به ابعاد ۱۲۰ × ۷۸.۸ × ۷۹ میلی‌متری و وزن ۱۳۵ گرمی آن اشاره کرد که نشان می دهد اندکی از سایر ماوس های موجود در بازار، بزرگتر و سنگین تر است.
به گفته متخصصان و طراحان شرکت لاجیتک، این نوع طراحی جدید بخاطر وضعیت قرارگیری انگشتان دست، مچ و ساعد موجب کاهش خستگی آنها خواهد شد و برای آن دسته از افرادی که ساعات طولانی با رایانه کار می کنند، بسیار سودمند و کاربردی خواهد بود.
کد مطلب: 92659
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *