۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴

پایان کار ژیمناستهای ایران در جاکارتا

تیم ژیمناستیک ایران روز چهارشنبه در غیبت «سامان مدنی» در فینال رقابت های آسیایی 2018 اندونزی با 164.250 امتیاز به عنوان هشتمی بسنده کرد.
تیم ژیمناستیک ایران روز چهارشنبه در غیبت «سامان مدنی» در فینال رقابت های آسیایی 2018 اندونزی با 164.250 امتیاز به عنوان هشتمی بسنده کرد.
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، در چهارمین روز بازی ها، ژیمناست های ایران بار دیگر به عنوان هشتمی بازی های آسیایی رضایت دادند این در حالیست که تیم های چین، ژاپن و کره جنوبی اول تا سوم شدند.
«رضا خیرخواه» سرمربی تیم ملی ژیمناستیک پس از تکرار عنوان هشتمی در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: همه تیم ها بطور کامل به جاکارتا آمدند و ما با تیم چهار نفره در مسابقات حاضر شدیم، در واقع نسبت به سایر تیم ها یک نفر کمتر داشتیم و به همین دلیل از «سعید رضا کیخا» خواستیم تا در فینال تیمی در دو وسیله غیر تخصصی شرکت کند.
خیرخواه ادامه داد: با این وجود، بچه ها عملکرد خوبی داشتند و در اجرای فنون زیبا کار کردند.
وی افزود: در فینال امروز تلاش کردیم غیبت «سامان مدنی» را در تیم مدیریت کنیم. متاسفانه وی شب گذشته روی یک حرکت ساده مصدوم شد و به فینال نرسید و اگر تیم کامل بود عنوان پنجمی را کسب می کردیم.
سعید رضا کیخا ژیمناستیک کار تیم ملی کشورمان نیز درباره فینال انفرادی خرک که فردا (پنجشنبه) برگزار می شود، اظهار داشت: پیش بینی کردن، کار واقعا سختی است. در بازی های آسیایی اینچئون من در فینال از وسیله سقوط کردم وگرنه با تکرار عملکرد دور مقدماتی می توانستم مدال کسب کنم. فردا با تمام توان به مسابقه می روم تا با یک مدال دل مردم را شاد کنم.
گفتنی است کاوان ورزشی کشورمان تاکنون پنج طلا، سه نقره و 6 برنز کسب کرده اند.
کاروان جمهوری اسلامی ایران با 380 ورزشکار مرد و 98 ورزشکار زن در 42 ماده ورزشی به این رویداد اعزام شدند.
این رقابت ها که به طور رسمی از 27 مردادماه جاری به میزبانی اندونزی آغاز شده است تا 11 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.
کد مطلب: 92670
برچسب ها: ژیمناستیک
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *