۰
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳

افزایش موقتی غلظت آلودگی در تهران

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق و ازن در پایتخت خبر داد.
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از افزایش موقتی غلظت ذرات معلق و ازن در پایتخت خبر داد.
به گزارش ایسنا، حسین شهبازی با بیان اینکه بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، به تدریج طی امروز (۳ شهریور) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می‌شود، اظهار کرد: در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی بین ۳ تا ۵ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب‌شرقی انتظار می‌رود.
وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد در برخی ساعات امروز (۳ شهریور) افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال دارد، همچنین در طول روز غلظت آلاینده ازن افزایش نسبی خواهد یافت.
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه با تداوم این شرایط جوی طی فردا (۴ شهریور)، برای برخی ساعات به ویژه در بعد ازظهر وزش باد موثر از سمت نواحی جنوبی - جنوب‌شرقی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: بر این اساس احتمال دارد تا فردا بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق به طور نسبی افزوده شود.
به گفته شهبازی، همچنین تا روز آینده تغییر محسوسی در دمای هوای پایتخت مشاهده نخواهد شد.
وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۶۹ در شرایط سالم قرار داشت، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۸۱ همچنان در شرایط سالم است.
کد مطلب: 92747
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *