۰
شنبه ۳ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴

محبوب‌ترین روشهای خرید بلیط هواپیما

امروزه با توجه به مدرنیته‌شدن شرایط زندگی و امکان دسترسی آنلاین به تمام شبکه‌ها و وب‌سایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان، بسیاری از کارها با سرعت بیشتری و زمانی محدودتر، همان طوری که در خانه یا محل کارتان نشسته‌اید، انجام می‌شود.
امروزه با توجه به مدرنیته‌شدن شرایط زندگی و امکان دسترسی آنلاین به تمام شبکه‌ها و وب‌سایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان، بسیاری از کارها با سرعت بیشتری و زمانی محدودتر، همان طوری که در خانه یا محل کارتان نشسته‌اید، انجام می‌شود.
به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ایرپلین تیکت، هنگامی که تصمیم به سفر می‌گیریم مهم‌ترین موضوع خرید بلیط هواپیما و پیداکردن بلیط با بهترین قیمت است. برای خریدن بلیط روش‌های متعددی وجود دارد. بسیاری از افراد به خاطر شرایط کاری یا تمایل به گردش و تفریح، زیاد سفر می‌کنند و همواره به دنبال روش‌های بهتر برای خریدی راحت‌تر هستند و یکی از مهم‌ترین رموز موفقیت در هر کاری، انتخاب هوشمندانه است. این مجموعه در ادامه، به بررسی راه‌های متفاوت خرید بلیط هواپیما می‌پردازد.
اولین روش خرید به صورت سنتی و مستقیم از آژانس‌های هواپیمایی است که در این روش می‌توانید مستقیما با کارشناس فروش آژانس صحبت کنید و طبق پیشنهادات او بهترین گزینه را انتخاب کنید. در این روش مشتریان زمان کمتری برای فکر کردن و همچنین بررسی شرایط مختلف دارند و با توجه به محدود بودن زمان مطمئناً نمی‌توانند همه موضوعات را بررسی کنند و این خود موجب کمی سردرگمی می‌شود و با توجه به اینکه زمان زیادی صرف می‌شود، قطعا برای خرید بلیط هواپیما، روش‌های بهتری نیز پیش رو دارید. روش بعدی تماس گرفتن با چندین آژانس و دریافت مشاوره تلفنی و اطلاع از کمترین قیمت‌های موجود است یا خرید مستقیم از وب‌سایت خود ایرلاین است. در این روش هم مسلما نمی‌توانید تمام گزینه‌ها را بررسی کنید و انتخاب‌های محدودی خواهید داشت.

اما آخرین و راحت‌ترین روش رزرو اینترنتی بلیط هواپیما از طریق آژانس‌های مسافرتی است که در این روش به آسانی می‌توانید با مشاهده قیمت‌ها از ایرلاین‌های مختلف، بلیط مورد نظر خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و درست همانجایی که نشسته‌اید، خریداری کنید. همان‌طور که می‌دانید در خرید اینترنتی بلیط هواپیما می‌توانید بدون معطلی و محدودیت زمانی با مشاهده همه شرایط و قیمت‌های متفاوت بلیط خود را خریداری کنید.

این روش نسبت به سایر روش‌ها محبوبیت بیشتری دارد و موجب صرفه‌جویی در زمان می‌شود و در هر زمانی از شبانه‌روز نیز که مایل باشید می‌توانید تنها با چند کلیک، بلیط خود را به صورت آنلاین و در کمترین زمان دریافت کنید. همچنین برای خرید بلیط‌های ارزان قیمت می‌توانید از بلیط‌های لحظه آخری که آژانس‌ها ارائه می‌دهند، استفاده کنید. معمولا مسیرهای پر تردد مانند ترکیه، مالزی و دبی بلیط‌های چارتری و ارزان قیمت دارند و می‌توانید با تهیه این بلیط‌ها با هزینه کمتری سفر کنید. اما باید حتما از اعتبار سایتی که می‌خواهید از آن خرید کنید، مطلع باشید تا دچار مشکل نشوید و اگر زمانی به خطا و مشکل برخوردید، بتوانید به راحتی با پشتیبان‌ها ارتباط برقرار کرده و در اسرع وقت مشکل خود را حل کنید.
تعداد و تنوع بیش از اندازه وب‌سایت‌های رزواسیون آنلاین و خرید اینترنتی بلیط هواپیما باعث شده تا انتخاب یک سامانه برای خیلی از افراد تبدیل به امری مشکل شود و این سردرگمی موجب عدم رضایت و آسودگی خیال مسافران می‌شود. در این نوع خرید نکته مهمی که وجود دارد پیدا کردن یک سامانه معتبر و کامل است که همه پروازها را به صورت یکجا و با نازل‌ترین قیمت دارد ارائه دهد. اگر برای خرید بلیط از روش آنلاین استفاده می‌کنید، در وب‌سایت ایرپلین تیکت می‌توانید تمام جزییات را مورد بررسی قرار دهید و با خیالی آسوده بلیط هواپیمای خود را با توجه به شرایط سفرتان کلاس پروازی مورد نظرتان را خریداری کنید.
ایرپلین تیکت اعلام کرد: این مجموعه از معتبرترین وب‌سایت‌های فروش بلیط هواپیما که امکان جست‌وجو و رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی به صورت یکجا را دارد و با توجه به بالاترین استانداردها و ایجاد کامل‌ترین شبکه توزیع، به دنبال ارائه بهترین خدمات و سرویس‌های آنلاین منحصر به فرد است. برای خرید بلیط تنها کافیست وارد سامانه AirplaneTicket.ir شوید یا با نصب اپلیکیشن ایرپلین تیکت، با جست‌وجوی مبدا و مقصد مورد نظرتان در قسمت بلیط‌های خارجی، می‌توانید به راحتی لیستی از پروازهای موجود را از کمترین به بیشترین قیمت مشاهده کنید.
نکته‌ای که در هنگام خرید از وب‌سایت ایرپلین تیکت وجود دارد این است که پروازها با برچسب «گارانتی ارزان‌ترین قیمت» علامت‌گذاری شدند که تضمین می‌کند در زمان خرید این پرواز، هیچ آژانس مسافرتی یا وب‌سایت اینترنتی بلیط آن را، که در کلاس و شرایط کنسلی یکسان صادر شده باشد، با قیمت پایین‌تر نمی‌فروشد. همچنین وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته رایگان، بعد از خرید و در حین سفرتان هم یکی از امکانات ویژه‌ای است که ایرپلین تیکت به مسافران ارائه می‌دهد تا با اطمینان خاطر و به راحتی سفر کنند.
کد مطلب: 92776
برچسب ها: هواپیما
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *