۰
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۵

فیش حقوقی بازنشستگان از خودپردازها صادر مي شود

بانک صادرات ایران در راستای کاهش مراجعات حضوری، هزینه ها و همچنین تکریم بازنشستگان، امکان دریافت فیش حقوقی آنان از طریق دستگاههای خودپرداز را عملیاتی کرد.
 اين بانک در راستاي تکريم و ارج نهادن به تلاش و کوشش بازنشستگان خدمت جديدي را عملياتي ساخته که طي آن بازنشستگان سازمان بازنشستگي کشوري که حقوق و مزاياي خود را از طريق شعب اين بانک دريافت مي کنند بتوانند از طريق دستگاههاي خودپرداز اين بانک فيش حقوقي خود را اخذ نمايند که در اين راستا اين بانک گزينه «دريافت فيش حقوقي بازنشستگان» بر روي دستگاههاي خودپرداز به منظور چاپ آخرين فيش حقوقي تعيين کرده است.

بنا بر اعلام روابط عمومي بانک صادرات ايران بيش از يک ميليون و ۵۷۰ هزار نفر از بازنشستگان از طريق شعب اين بانک در سراسر کشور حقوق و مزاياي خود را دريافت مي‌كنند که با عملياتي شدن اين خدمت مي توانند علاوه بر دريافت وجه و انجام امور مالي نظير انتقال وجه ، پرداخت قبوض و … فيش حقوقي خود را نيز دريافت كنند.

گفتني است اين بانک در راستاي انجام تکاليف و رسالت­هاي اجتماعي خود براي اولين بار در کشور اولين باجه ويژه پرداخت حقوق بازنشستگان را در سرپرستي غرب تهران به منظور ارايه خدمات به اين قشر راه اندازي كرده است.

شايان ذکر است بانک صادرات با دارا بودن بيش از ۳ هزار شعبه در سراسر کشور، صدور ۲۹ ميليون و ۵۰۰ هزار کارت الکترونيکي براي متقاضيان، افتتاح ۴۷ ميليون حساب الکترونيکي براي مشتريان و نصب و راه اندازي ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه خودپرداز نقش بسزايي در ارتقا خدمات بانکي و تحقق اهداف بانکداري الکترونيکي در کشور دارد.
کد مطلب: 9284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *