۰
دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷

مشکل رونالدو در شروع فصل‌ها

مهاجم پرتغالی در سال‌های اخیر در شروع فصل در گلزنی با مشکل روبرو شده است.
مهاجم پرتغالی در سال‌های اخیر در شروع فصل در گلزنی با مشکل روبرو شده است.
به گزارش ایسنا،  ‌به نقل از آس، در سال‌های اخیر کریستیانو رونالدو در شروع فصل خوب کار نکرده است. مهاجم پرتغالی میانگین آمار گلزنی‌اش در این مدت کاهش نیافته و رکوردهای فوق‌العاده‌اش را حفظ کرده است. او همچنین گل‌های مهمی به ثمر رساند که در فتح عناوین تاثیرگذار بود. با این حال در سه فصل اخیر آمار نشان می‌دهد که ستاره سابق رئال مادرید در بازی‌های نخست در گلزنی مشکل داشته است. به همین خاطر عجیب نیست که او با پیراهن یوونتوس در سری A با گذشت سه هفته‌ هنوز دروازه‌ حریفان را باز نکرده است.
رونالدو فصل گذشته تا هفته‌ هشتم در لالیگا گلزنی نکرد (او چهار بازی نخست را به علت محرومیت از دست داد). این اتفاق در نهایت برابر ختافه رخ داد. با این حال او دوباره چند هفته‌ گلزنی نکرد و در هفته‌ سیزدهم توانست دروازه‌ لاس پالماس را باز کند. در این مدت رونالدو توانسته بود در لیگ قهرمانان اروپا و سوپر جام اسپانیا گلزنی کند.
ستاره پرتغالی در فصل ۱۷ ــ ۲۰۱۶ در هفته‌ دوم مقابل اوساسونا گلزنی کرد و سپس نتوانست تا هفته‌ هشتم دروازه‌ حریفان را باز کند.
این آمار غیر معمول برای رونالدو در سانتیاگوبرنابئو به حساب می‌آمد. اتفاق مشابهی در فصل ۱۶ ــ ۲۰۱۵ رخ داد و ستاره پرتغالی شروع غیر معمولی داشت. رونالدو در دیدار برابر اسپانیول در هفته‌ دوم فوق‌العاده‌ عمل کرد و پنج گل به ثمر رساند اماتا هفته‌ هشتم نتوانست دو باره گلزنی کند.
کد مطلب: 93253
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *