۰
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

کشاورزان اهوازی و کمبود شدید سوخت

نایب رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز گفت: کشاورزان اهوازی با کمبود شدید سوخت مواجه هستند.
نایب رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز گفت: کشاورزان اهوازی با کمبود شدید سوخت مواجه هستند.
به گزارش ایسنا، سعید حلفی با انتقاد از شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در زمینه تامین سوخت کشاورزان خواستار اصلاح وضع موجود و تجدید نظر در سیاست‌های این شرکت شد.
وی در خصوص بی توجهی نسبت به تامین سوخت کشاورزان افزود: با روندی که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در پیش گرفته، عملا تداوم کشت و کار برای کشاورزان سخت وغیرممکن شده است.
حلفی تصریح کرد: چندی پیش در خصوص مشکلات سوخت کشاورزان تذکر دادیم ولی تاکنون مشکل سوخت کشاورزان حل نشده است و کشاورزان همچنان درگیر کاغذ بازی اداری برای دریافت سوخت هستند.
وی عنوان کرد: در حالی که فصل کشت و کار تابستانه رو به اتمام است و مقدمات کشت پاییزه هم بزودی فراهم می‌شود اما کشاورزان تمام وقت خود را صرف تهیه سوخت مورد نیاز کرده‌اند ومتاسفانه با کمبود شدید سوخت کشاورزی مواجه هستند و کسی هم پاسخگو نیست.
نایب رییس نظام صنفی کشاورزی اهواز گفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی به بهانه قاچاق سوخت در حال تعطیل کردن کار و زندگی کشاورزان است و معیشت کشاورزان به دلیل عدم تامین سوخت مورد نیاز با مشکل روبه‌رو شده است.
حلفی تاکید کرد: این که به بهانه قاچاق سوخت سعی می‌کنند سوخت کشاورزان را کاهش دهند اصلا برای ما پذیرفتنی نیست چرا که نظام صنفی کشاورزی در کارگروه ستاد کشاورزی اهواز روند قانونی برای مدیریت این موضوع را تعریف کرده است.
وی در پایان از فرماندار اهواز هم خواست برای حل این مشکل ورود پیدا کند تا بیش از این کشاورزان متحمل خسارت نشوند.
کد مطلب: 93556
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *