۰
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۲

مدرسه «معین» تغییر نام داد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره تغییر تابلوی مدرسه «معین» و نحوه ادامه فعالیتش در سال تحصیلی جدید ارائه کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران توضیحاتی درباره تغییر تابلوی مدرسه «معین» و نحوه ادامه فعالیتش در سال تحصیلی جدید ارائه کرد.
به گزارش ایسنا، مسعود ثقفی به ارائه توضیحاتی پیرامون انتقادات مطرح شده مبنی بر تغییر تابلوی مدرسه «معین» و ادامه فعالیتش با نام جدید پرداخت و اظهار کرد: موافقت اصولی مجتمع آموزشی پسرانه دکتر معین بعد از اتفاقات رخ داده چند ماه گذشته، از سوی شورای نظارت بر مدارس غیردولتی لغو شد.
وی افزود: با توجه به اینکه مشکل و تخلف رخ داده در مدرسه متوسطه اول این مجتمع رخ داده بوده و به دلیل حفظ امنیت روانی جامعه، این دوره به کل از مجموعه مجتمع حذف شد. رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه به لحاظ حقوقی مجوز نماینده حقوقی مدرسه دکتر معین لغو شده است، اما سهام داران موسسه حق دارند در ملک احداثی با کاربری آموزشی مدرسه فعالیت داشته باشند گفت: لذا طبق قانون آنها می‌توانند با معرفی نماینده حقوقی و نام جدید در سایر دوره‌های تحصیلی (به جز دوره اول متوسطه) به فعالیت خود ادامه دهند.
ثقفی تاکید کرد: صحیح است که نام مجتمع تغییر کرده است، اما برای دبیرستان متوسطه دوره اول به علت حفظ امنیت روانی خانواده‌ها مجوز داده نشده است. به این ترتیب همانطور که گفته شد تغییر نام مدرسه معین در چارچوب قانون صورت گرفته و دوره اول متوسطه به طور کامل حذف شده است و این مجتمع اکنون دانش آموز در دوره ابتدایی و متوسطه دوم جذب می‌کند. کمک کردیم دانش آموزان متوسطه اول در مدارس دیگری جایابی و ثبت نام شوند.
وی با بیان اینکه کادر مدرسه تغییر کرده و نیرویی از آن مدرسه در مجتمع فعالیت نمی‌کنند گفت: یک مدرسه در مجتمع مرتکب تخلف شده بود و در مدرسه ابتدایی و متوسطه دوم تخلفی صورت نگرفته بود و چون اسم مدرسه شائبه ایجاد می کرد، مجوز جدید با عنوان جدید صادر و مدرسه فعالیت قانونی خود را شروع کرده است.
کد مطلب: 93965
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *