کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نگران وضعیت‌ بارسلونا نیستیم

25 شهريور 1397 ساعت 10:22

سرمربی بارسلونا نگران وضعیت تیمش نیست و معتقد است تنها باید در برخی از بخش‌ها بهتر شوند.


سرمربی بارسلونا نگران وضعیت تیمش نیست و معتقد است تنها باید در برخی از بخش‌ها بهتر شوند.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، بارسلونا شنبه شب در هفته‌ چهارم لالیگا ۲ بر یک رئال سوسیداد را شکست داد و صدرنشین باقی ماند. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: سه امتیاز خیلی مهمی را به دست آوردیم. حریف آزارمان داد و ما باید تلاش بیشتری برای گلزنی می‌کردیم. جو خاصی در ورزشگاه نیز برقرار بود. برای فرار از شکست مجبور شدیم ریسک کنیم و حریف در ضد حملات خطرناک ظاهر شد. با این حال ما نیز رئال سوسیداد را تحت فشار قرار دادیم و آنها نیز آزار دیدند. در نهایت نتیجه‌ لازم را کسب کردیم.
سرمربی بارسلونا در ادامه به عملکرد مارک تراشتگن اشاره کرد و گفت‌: او واکنش‌های خوبی نشان داد و به خوبی نقش خود را ایفا کرد. سه امتیاز خیلی سختی را به دست آوردیم و می‌دانستیم که بازی در ورزشگاه آنوئتا خیلی سخت به دست می‌آید. در فصل گذشته نیز این چنین بود.
او افزود: هواداران سوسیداد نقش مهمی در بازی‌های خانگی ایفا می‌کنند. ورزشگاه آنوئتا استادیوم خیلی زیبایی است اگر در گذشته بازی کردن در این جا سخت بود، اکنون سخت‌تر شده است.
والورده در ادامه اظهار کرد: رئال در نیمه اول کار را برای ما سخت کرده بود و اجازه نمی‌داد به محوطه جریمه‌شان نفوذ کنیم. برای ما پاس دادن سخت شده بود اما در نیمه دوم توانستیم شرایط را بهتر کنیم. در اواخر بازی تیم حریف عقب نشینی کرده بود تا در ضد حمله فرصت گلزنی پیدا کنیم. ما تمرکز لازم را نداشتیم و کنترل بازی را از دست داده بودیم.
سرمربی آبی‌ اناری‌ها که در رابطه با وضعیت تیمش نگران نیست گفت‌: تنها کمی نگران هستم. باید در برخی از مسائل بهتر شویم. رئال می‌تواند ضد حملات خوبی داشته باشد اما نباید این را فراموش کرد که آنها نیز تیم خیلی خوبی در اختیار دارند. پیروزی در آنوئتا آسان نیست و مجبور شدیم ریسک بیشتری داشته باشیم.
آرتورو ویدال مانند دیدارهای گذشته در دقایق پایانی وارد زمین شد، سرمربی اسپانیایی گفت‌: ۱۵ ‌دقیقه باقی مانده بود و حریف ضد حملات زیادی به سمت دروازه ما داشت. باید یک بازیکن را به میدان می‌فرستادم تا میانه میدان را تقویت کند. ما با ترکیب ۳ــ۳ــ۴ بازی می‌کردیم و این را می‌دانستیم با فیلیپ کوتینیو نمایش بهتری خواهیم داشت. در نهایت پیروز میدان شدیم.


کد مطلب: 94018

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/94018/نگران-وضعیت-بارسلونا-نیستیم

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir