۰
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۴

مسی: باید روی پنالتی بیشتر تمرین کنم

«لیونل مسی» فوق ستاره تیم بارسلونا ضمن تایید آمار ناامید کننده خود در ضربات پنالتی تاکید که باید روی این موضوع بیشتر تمرین کند.
«لیونل مسی» فوق ستاره تیم بارسلونا ضمن تایید آمار ناامید کننده خود در ضربات پنالتی تاکید که باید روی این موضوع بیشتر تمرین کند.
به گزارش ایرنا، شبکه تلویزیونی «ای اس پی ان» روز یکشنبه نوشت: مهاجم 31 ساله آبی اناری پوشان از 8 پنالتی به دست آمده برای تیم ملی و باشگاهش، 4 پنالتی را از دست داده است که از حساس ترین آن ها می توان به ضربه پنالتی مقابل ایسلند در جام جهانی 2018 روسیه اشاره کرد.
در واقع، مسی در مجموع 24 پنالتی را در دوران فوتبالی خود از دست داده است و در تازه ترین و البته پرگل ترین پیروزی تیمش در بازی مقابل هواسکا پیش از تعطیلات بازی های ملی در حالی که تنها یک گل تا هت تریک فاصله داشت، مسوولیت ضربه پنالتی را به «لوییس سوآرز» اروگوئه ای واگذار کرد.
این در حالی است که مسی در مصاحبه رادیو کاتالانویا اظهار داشت: باید روی ضربات پنالتی بیشتر کار کنم، با این حال تمرین پنالتی زدن کار آسانی نیست؛ چرا که شرایط در تمرین و بازی متفاوت است، شاید ایده ای در سرتان داشته باشید یا روی حرکتی کار کرده باشید، اما هنگام قرار گرفتن پشت توپ شرایط از آنچه فکر می کنید سخت تر است.
وی افزود: در سوی مقابل دروازه بان ها کار سخت تری دارند، اگر درست حدس بزنند آن را مهار می کنند، با این حال روشن است که باید روی پنالتی تمرین بیشتری کنم.
اگرچه فوق ستاره آرژانتینی آبی اناری پوشان در سال های اخیر برای گل زدن از فاصله 12 یاردی تقلای زیادی کرده است، اما سایر مهارت های او به صورت چشمگیری بهبود یافته است.
او که حالا نقشی عمیق تر را به عنوان گل ساز بر عهده گرفته است، با 12 پاس گل رکورد دار فصل گذشته لالیگا محسوب می شود، علاوه بر این مسی در سال 2018 با ثبت 7 گل از روی ضربه آزاد مستقیم، از این حیث نیز رکوردی را به خود اختصاص داده است.
وی در این خصوص تصریح کرد: از اینکه پاس های آخرم تا چه اندازه بهبود یافته احساس غرور می کنم، فکر می کنم صرف نظر از گل شدن یا نشدن، صرفا در ایجاد موقعیت خطرناک و ارسال پاس گل نسبت به سال گذشته پیشرفت زیادی داشته ام و این قضیه در مورد ضربات آزاد هم صادق است.
کد مطلب: 94073
برچسب ها: مسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *