۰
سه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

وقتی محمد صلاح از علایق خود پرده برمیدارد

«محمد صلاح» ستاره مصری لیورپول در اظهار نظری متفاوت از دوران پیش از حضورش در آنفیلد و انتخاب قرمزها به عنوان تیم مورد علاقه اش در بازی های رایانه ای پرده برداشت.
«محمد صلاح» ستاره مصری لیورپول در اظهار نظری متفاوت از دوران پیش از حضورش در آنفیلد و انتخاب قرمزها به عنوان تیم مورد علاقه اش در بازی های رایانه ای پرده برداشت.
به گزارش ایرنا، فرانس فوتبال روز سه شنبه در گفت وگویی از وی نوشت: مهاجم تیم ملی مصر که خود را برای رویارویی با پاری سن ژرمن در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا آماده می کند، مدعی شد که در دوران بازی کردن با بازی های رایانه ای همواره تیم مدعی و پرستاره لیورپول در سال 2005 را انتخاب می کرده است.
صلاح از چهار نفر به عنوان بازیکنان مورد علاقه خود در این تیم نام برد و ادامه داد: «استیون جرارد» را همیشه در پست خط حمله قرار می دادم زیرا شوت های سهمگینی داشت، «یرزی دودک» را به عنوان گلر انتخاب می کردم و «جیمی کرگر» و «سامی هیپیا» هم که بدون شک در خط دفاع بودند.
بهترین گلزن لیورپول در ادامه افزود: با این حال، پیش از سال 2005 هم با کنسول خودم لیورپول را انتخاب می کردم و از بازی کردن با این تیم لذت می بردم.
علاوه بر این، صلاح از اطمینان خود برای بازگشت به لیگ برتر جزیره پس از ترک چلسی پرده برداشت، جایی که او برای رسیدن به ترکیب اصلی تیم تحت هدایت «خوزه مورینیو» در آن زمان تقلای فراوانی کرد اما نهایتا با 19 حضور مجبور به رفتن از استمفورد بریج شد.
وی در این خصوص تصریح کرد: از ژانویه تا ژوئن 2014، تنها 10 بازی برای چلسی انجام دادم و بعد از آن هم هیچ اتفاق مهمی رخ نداد؛ با این حال به تصمیم سرمربی احترام گذاشتم چرا که این تصمیم او بود.
'با این حال، رابطه خوبی با مورینیو داشتم اما زمان رفتن فرا رسیده بود، بنابراین به صورت قرضی به فیورنتینا رفتم و توانستم دوباره به ترکیب اصلی وارد شوم.'
صلاح در پایان خاطرنشان کرد: از زمان کودکی همیشه رویای بازی کردن در لیگ برتر جزیره را داشتم و پس از ترک چلسی، تمام فکر و ذکرم بازگشت دوباره به آن بود، بازی کردن در این لیگ را دوست دارم، سبک بازی این لیگ همیشه در ذهنم تصویری روشن و شفاف است.
کد مطلب: 94226
برچسب ها: لیورپول
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *