۱
۰
جمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۳

کلاهبرداری ۲۲میلیاردی شرکتهای ارزش افزوده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی شرکت‌های ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد: این هزینه‌ها به مردم بازگردانده می‌شود.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از کلاهبرداری ۲۲ میلیارد تومانی شرکت‌های ارزش افزوده خبر داد و اعلام کرد: این هزینه‌ها به مردم بازگردانده می‌شود.
به گزارش جی پلاس، خدمات قابل ارائه در بستر تلفن همراه، خدمات ارزش افزوده ( Value Added Services ) یا به اختصار VAS نامیده می‌شوند. اما پیامک‌های ارزش افزوده که ممکن است برای کاربر هزینه‌های زیادی داشته باشد، در برهه‌ای از زمان موجب نارضایتی کاربران شده بود.
به همین دلیل محمدجواد آذری جهرمی پیش از این در واکنش به این نارضایتی‌ها عنوان کرده بود که به یک پرونده بزرگ تخلف در ارزش افزوده رسیده‌ایم. برای ما شفاف است که تخلفاتی صورت گرفته و وقتی کل پرونده به سرانجام رسید اعلام می‌کنیم. یک باندی در حوزه ارزش افزوده وجود دارد که اختاپوسی است و گزارش آن را به مردم می‌دهیم.
در این راستا جهرمی امروز در صفحه توییتر خود اعلام کرد: بررسی پرونده یک کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده ⁩ به پایان رسید.
وی‌ درباره کلاهبرداری‌های صورت‌گرفته، اظهار کرد: برخی از شرکت‌های ارزش افزوده در پنج ماه اخیر حدود ۲۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده‌اند که خواسته‌ام وجوه اخاذی‌ شده را ظرف ۱۰ روز به مشترکین بازگردانند و پرونده برای سیر قضایی به دادستانی ارسال شود.
کد مطلب: 94319
برچسب ها: کلاهبرداری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


United Kingdom
دقیقا شرکت مخابرات، اپراتورهای تلفن همراه و مسئولین مقصر این گستاخی شرکتها هستند و پشت سر شرکتها دقیقا و دقیقا از ما بهتران مدعی نیز هستند