۰
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۱

دلیل سکوت رونالدو چیست؟

مهاجم یوونتوس پس از اخراج برابر والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا هیچ صحبتی با رسانه‌ها نکرد و هنوز در شبکه‌های اجتماعی فعالیتی نداشته است.
مهاجم یوونتوس پس از اخراج برابر والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا هیچ صحبتی با رسانه‌ها نکرد و هنوز در شبکه‌های اجتماعی فعالیتی نداشته است.
به گزارش ایسنا و به نقل از آس، کریستیانو رونالدو سعی دارد شب تلخ خود را در مستایا فراموش کند. مهاجم یوونتوس چهارشنبه هفته گذشته برای نخستین بار در لیگ قهرمانان کارت قرمز دریافت کرد. او در دقیقه ۲۹ به علت کشیدن موی موریو، بازیکن والنسیا از بازی اخراج شد. هرچند که برخی همچون فابیو کاپلو معتقد بودند بازیکن کلمبیایی موهای کوتاهی دارد و کشیدن چنین مویی امکان‌پذیر نیست.
این اخراج به یکی از تصاویر فصل تبدیل شد چون ستاره پرتغالی با چشمان گریان زمین را ترک کرد و به داور گفت: من کاری نکردم.
این آخرین اظهارات رونالدو پس از اخراج بود. پس از این اتفاق مهاجم پیشین مادرید سکوت کرد و می‌خواهد دوباره احیا شود تا با تمام قدرت در دیدار یک‌شنبه یوونتوس مقابل فروزینونه به میدان برود. رونالدو بدون هیچ توضیحی مستایا را ترک کرد و در فرودگاه‌های مانیسس و تورین-کاسله صحبت نکرد. او همچنین در شبکه‌های اجتماعی هیچ فعالیتی نکرد. ستاره پرتغالی اغلب از این رسانه‌ برای تبلیغات استفاده می‌کند اما درباره وضعیت خود نیز صحبت می‌کند تا هوادارانش از شرایطش خبر داشته باشند. از چهارشنبه صفحه‌های او فعال نبوده است. با این حال خانواده رونالدو خشم خود را نسبت به این اخراج نشان دادند و سکوت نکردند.
مهاجم یوونتوس تصمیم گرفته نخستین خاطره تلخ خود را با تیم تورینی با تمرین کردن فراموش کند و به تلاش خود ادامه دهد. او حتی نمی‌خواهد یک روز هم استراحت کند. در حالی که ماسیمیلیانو آلگری به تمام بازیکنان پس از بازی چهارشنبه یک روز استراحت داد، ستاره پرتغالی به کمپ ورزشی باشگاه خود رفت تا تمرین کند و آن شب غم‌انگیز در والنسیا را فراموش کند.
کد مطلب: 94372
برچسب ها: رونالدو
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *