۰
شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲

سوریه حمله تروریستی در اهواز را محکوم کرد

وزارت امور خارجه سوریه حمله تروریستی امروز (شنبه) در رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز که منجر به کشته شدن تعدادی از افراد بیگناه شده را به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه سوریه حمله تروریستی امروز (شنبه) در رژه نیروهای مسلح ایران در اهواز که منجر به کشته شدن تعدادی از افراد بیگناه شده را به شدت محکوم کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، مقام وزارت خارجه سوریه روز شنبه گفت: سوریه با ابراز همدردی کامل و همبستگی با جمهوری اسلامی ایران مجددا تأکید می کند که حامیان تروریسم در منطقه نمی توانند از طریق این جنایات فریبکارانه طرح های خود را تحقق بخشند و این توطئه ها شکست می خورد.
وی که نامش فاش نشده است، افزود: سوریه ضمن تسلیت به خانواده های این قربانیان، همدردی و همبستگی خود را با رهبری، دولت و مردم ایران ابراز می دارد و آرزومند بهبودی هرچه سریعتر زخمی های این حمله تروریستی است.
به گزارش ایرنا، یک گروه مسلح تروریستی که به ظاهر وابسته به گروهک تجزیه طلب الاحواز بوده است روز شنبه در جریان رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در اهواز پس از پوشیدن لباس مبدل نظامی به جایگاه مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی حمله کردند که منجر به کشته شدن تعدادی از مردم بی دفاع شد.
گفته می شود تا این لحظه تعداد شهدای حادثه تروریستی صبح روز شنبه در اهواز به 24 نفر رسیده است و احتمال افزایش این تعداد نیز به دلیل وخامت حال مجروحان وجود دارد.
بیش از 53 نفر نیز در این حادثه تروریستی زخمی شده اند که به بیمارستانهای مختلف اهواز منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته اند.
در جریان این اقدام چهار عامل این حادثه تروریستی کشته یا زخمی و دستگیر شده اند.
در همین حال وزیر امور خارجه ایران در توئیتر نوشت: جمهوری اسلامی ایران حامیان منطقه ای تروریسم و اربابان آمریکایی آنها را مسئول حمله در اهواز می داند. ایران برای دفاع از جان ایرانیان پاسخی سریع و قاطع به تروریست ها می دهد.
کد مطلب: 94389
برچسب ها: سوریه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *