۰
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۵

بی‌خبری نگران کننده از انصاری‌فرد

کم کم مساله حضور کریم انصاری فرد در ناتینگهام فارست نگران‌کننده می‌شود چرا که کارهای او برای نهایی شدن حضورش در این تیم زیادی طول کشیده است.
کم کم مساله حضور کریم انصاری فرد در ناتینگهام فارست نگران‌کننده می‌شود چرا که کارهای او برای نهایی شدن حضورش در این تیم زیادی طول کشیده است.
به گزارش ایلنا، نزدیک به یک ماه از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا می‌گذرد اما با وجود این هنوز پروسه انتقال کریم انصاری‌فرد به ناتینگهام فارست در چمپیونشیپ نهایی نشده است. ستاره ایرانی بعد از فسخ قرارداد در آخرین ساعات پنجره تابستانی به ‌عنوان بازیکن آزاد مد نظر ناتینگهامی‌ها قرار گرفته بود اما هنوز این انتقال جنبه رسمی به خود نگرفته تا ابهامات هر روز پیرامون آن بیشتر شود.
در شرایطی که رسانه‌های انگلیسی از اوج گرفتن اختلافات طرفین در خصوص بندهای قرارداد خبر می‌دهند و مدعی‌اند بعید به نظر می‌رسد این اختلافات تا چند روز آینده حل و فصل شود، سرمربی اسپانیایی ناتینگهام در جدیدترین اظهارنظر خود پیرامون ستاره ایرانی مدعی شد امضای قرارداد و حل کردن مشکلات دست او نیست و سران باشگاه باید در این راه تلاش کنند.
آیتور کارانکا در گفت‌وگویی که با سایت ناتینگهام پست داشت، گفت: «باور کنید جزییات بیشتری از پروسه خرید کریم انصاری فرد ندارم. تنها می‌دانم باشگاه در حال پیگیری این انتقال است، از همین رو چون وظیفه من این است که 11 نفر از بهترین بازیکنان حاضر در تیم را به میدان بفرستم و برای موفقیت تیم تلاش کنم دیگر بستن قرارداد انصاری فرد دست من نیست.»
کارانکا که تیمش را بعد از دو برد متوالی تا رده هشتم جدول چمپیونشیپ بالا آورده با ابراز شادمانی از این نتایج اعلام کرد همچنان امیدوار به تقویت خط حمله تیم با هفدهمین خرید این فصل است. کریم انصاری‌فرد یکی از بازیکنان مد نظر او برای این تقویت محسوب می‌شود که باید منتظر ماند و دید روند انتقال یکی دیگر از ستاره‌های تیم ملی ایران به این لیگ مهیج به کجا کشیده خواهد شد.
کد مطلب: 94649
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *