۰
چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲

سخنان روحانی سنجیده و انقلابی بود

نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: سخنان رییس جمهوری ایران در مقابل حرف‌های سخیف رئیس‌جمهوری آمریکا که مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت، سنجیده و انقلابی بود که جای قدردانی دارد.
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: سخنان رییس جمهوری ایران در مقابل حرف‌های سخیف رئیس‌جمهوری آمریکا که مورد تمسخر جهانیان قرار گرفت، سنجیده و انقلابی بود که جای قدردانی دارد.
محمد حسینی نماینده مردم شاهرود نیز در نطق میان دستور در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس از سخنان شب گذشته رئیس جمهوری در سازمان به عنوان سخنانی سنجیده و انقلابی یاد کرد و گفت: امروز جایگاه و شان مردم ایران به‌ عنوان انسان‌هایی ولایت‌مدار، انقلابی و صلح‌پذیر برای جهانیان نمایان است.
نماینده مردم شاهرود خاطرنشان کرد: دشمن تحریم‌های بسیاری را به ویژه در حوزه معیشت و اشتغال وارد، اتاق ضدایران تشکیل داده است و به خزانه‌داری آمریکا ماموریت داده با تمامی شرکت‌های تحت قرارداد با ایران مذاکره کند اما در نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت هیچ اقدام موثری برای دفع این حیله‌ها صورت نگرفته است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، حسن حسینی شاهرودی نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی هم در نطق میان دستور خود اظهار داشت: در اداره کشور بن‌بستی وجود ندارد و برای هر مشکلی راه‌حلی وجود دارد.
وی افزود: براساس برنامه های اعلامی رییس جمهوری در معرفی وزرای دولت دوازدهم به مجلس قرار بود از کاهش تورم صیانت، نظام بانکی اصلاح و با اصلاح محیط کسب و کار بخش خصوصی توسعه پیدا کند، طرح های عدالت درآمدی محقق و چهره فقر از جامعه زدوده، روستاییان توانمند شوند و با طرح های کارورزی و تامین مالی تولید اشتغال محور نرخ بیکاری که بزرگترین معضل جوانن بوده کاهش پیدا کند.
نماینده مردم شاهرود خاطرنشان کرد: قرار بود با تقویت دیپلماسی اقتصادی و فراهم کردن شرایط حضور تجار در بازار جهانی به ویژه کشورهای همسایه و حمایت از تولید صادرات محور تراز صادرات غیر نفتی ارتقاء یافته و رشد اقتصادی هشت درصد را برای اقتصاد کشور به ارمغان آورد که این یک شعار نبوده، بلکه واقعیتی انکارناپذیر و دست یافتنی بود که عناصر متخصص و توانمند موجود در دولت می توانستند با مدیریت جهادی و اسنجام و همگرایی و تحقق سازنده با دیگر قوا آن را محقق سازند.

** سخنرانی ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل، طنز تلخ تاریخ بود
جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده مردم تایباد، تربت جام و باخرز در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه شب گذشته شاهد طنز تلخ تاریخی بودیم، اظهار داشت: ترامپ رییس جمهوری که کشورش اولین دارنده سلاح‌های اتمی، اولین استفاده‌کننده از سلاح‌های هسته‌ای و بالاترین میزان مداخله، سرنگونی، ترور و خشونت را در کارنامه خود دارد و کشورش اصلی‌ترین حامی رژیم ضد بشری صهیونیستی در منطقه خاورمیانه است، ملت شریف ایران را به دموکراسی و حقوق بشر دعوت می کند و ما را ناقض حقوق بشر و دموکراسی دانست.
کد مطلب: 94686
برچسب ها: حسن روحانی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *