۰
شنبه ۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶

افشانی: برای ادامه فعالیتم تابع قانون هستم

شهردار تهران با بیان اینکه برای ادامه فعالیت در شهرداری تهران ( به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان) به طور کامل تابع قانون هستم گفت: اگر قانون بگوید ادامه فعالیت ممکن نیست به آن احترام می گذارم.
شهردار تهران با بیان اینکه برای ادامه فعالیت در شهرداری تهران ( به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان) به طور کامل تابع قانون هستم گفت: اگر قانون بگوید ادامه فعالیت ممکن نیست به آن احترام می گذارم.
به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد علی افشانی این سخنان را روز شنبه در حاشیه آیین رونمایی از تندیس شهید لشگری از خلبانان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در جمع خبرنگاران بیان کرد.
به دنبال ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان در نهادهای اجرایی، برخی نمایندگان مجلس گفته اند که این قانون شامل شهرداران ازجمله شهردار تهران نیز می شود اما مدیران شهری خلاف آن را می گویند و مقرر شده استفساریه ای به مجلس در این زمینه ارسال شود.
شهردار تهران در ادامه این مراسم با بیان اینکه آرامش امروز حاصل خون شهیدان اظهارداشت: ما مدیون شهدا هستیم و ایجاد این نمادها تنها برای یادآوری نسل های آینده است که بدانند زمانی که کشور به مدافع نیاز داشت چه کسانی از این سرزمین پاسداری کردند.
وی با بیان اینکه آرامش امروز حاصل خون شهیدان اظهارداشت: ما مدیون شهدا هستیم و ایجاد این نمادها تنها برای یادآوری نسل های آینده است که بدانند زمانی که کشور به مدافع نیاز داشت چه کسانی از این سرزمین پاسداری کردند.
شهردار تهران خاطر نشان کرد: شهیدان کسانی بودند که منافع مردم را به منافع خود ترجیح دادند و اگر امروز کسی مدعی پاسداری از خون شهدا است باید در عمل ثابت کند.
وی با بیان اینکه عمل انسان ها بیانگر آنچه بر زبان می آورند است یادآور شد: نسل جوان باید بداند در چه شرایط دشواری کشور مورد هجوم قرار گرفت و با رشادت های این فرزندان، دشمن نتوانست یک وجب از خاک کشور را تصاحب کند.
به گزارش خبرنگار ایرنا تندیس شهید لشکری در ورودی پایگاه یکم شکاری واقع در بزرگراه فتح روبه روی بیمارستان شریعت رضوی نصب شده است.
شهید لشکری خلبان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که پس از ۱۸ سال اسارت در عراق به ایران بازگشت و 27 بهمن 88 به علت شدت صدمات ناشی از جانبازی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
همزمان با این آیین از سردیس شهید سید مجتبی هاشمی نیز در پل شهید هاشمی واقع در خیابان ابوسعید و تندیس چهار تن دیگر از شهیدان دفاع مقدس در مناطق ٩،١٩،١٣،١١ و 6 رونمایی شد.
همچنین یکی از تندیس های نصب شده شهدا سردیس شهید گاگیک طومانیان از شهدای ارامنه منطقه 6 پایتخت بود که صبح امروز در میدانی به همین نام در خیابان قائم مقام فراهانی تهران نصب شد.
میدان شعاع واقع در خیابان قائم مقام فراهانی پایتخت سال 94 به نام شهید گاگیک طومانیان تغییر نام یافت.
31 شهریور تا ششم مهرماه همزمان با سالروز آغاز جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق با عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.
کد مطلب: 94851
برچسب ها: شهردار تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *