۰
يکشنبه ۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۳
کواکبیان در مراسم رونمایی از تندیس‌های فرماندهان دفاع مقدس:

فرماندهان جنگ اقتصادی باید همانند شهید لشگری‌ها از منافع مردم دفاع کنند

مصطفی کواکبیان در مراسم رونمایی از «تندیس‌ها و سردیس‌های فرماندهان دفاع مقدس» که با حضور فرمانده نیروی هوایی، شهردار تهران و جمع زیادی از مسوولان اجرایی و شهرداری منطقه 9 برگزار شد به مشکلات اقتصادی این‌روزهای کشور اشاره کرد و‌ گفت: درست است که تحریم‌ها برای مردم مشکل ایجاد کرده است؛ اما برخی بی عرضگی‌ها و بی مدیریتی‌ها، رانت خواری‌ها و فساد مزید بر علت است. لذا فرماندهان جنگ اقتصادی همه مشکلات و از جمله افزایش روز افزون قیمت دلار را به پای تحریم‌ها نگذارند و همچون شهید لشگری‌ها از منافع مردم دفاع کنند.
فرماندهان جنگ اقتصادی باید همانند شهید لشگری‌ها از منافع مردم دفاع کنند
مصطفی کواکبیان در مراسم رونمایی از «تندیس‌ها و سردیس‌های فرماندهان دفاع مقدس»  که با حضور فرمانده نیروی هوایی، شهردار تهران و جمع زیادی از مسوولان اجرایی و شهرداری منطقه 9 برگزار شد به مشکلات اقتصادی این‌روزهای کشور اشاره کرد و‌ گفت: درست است که تحریم‌ها برای مردم مشکل ایجاد کرده است؛ اما برخی بی عرضگی‌ها و بی مدیریتی‌ها، رانت خواری‌ها و فساد مزید بر علت است. لذا فرماندهان جنگ اقتصادی همه مشکلات و از جمله افزایش روز افزون قیمت دلار را به پای تحریم‌ها نگذارند و همچون شهید لشگری‌ها از منافع مردم دفاع کنند.
مصطفی کواکبیان نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی همچنین در این مراسم هفته دفاع مقدس امسال را دارای 2 ویژگی عنوان و اظهار کرد: نخستین ویژگی‌ این‌ بود که این هفته همزمان شد با عزای حسینی و دوم اینکه عده ای از هموطنانمان به دست عده ای از تروریستهای مزدور در اهواز شهید شدند.
او گفت: این حادثه نشان داد جنگ ‌تمام نشده ‌‌است و ادامه دارد. همچنان استکبار جهانی برای انتقام از ملت ایران می‌تواند برخی از افراد جاهل دارای فقر مالی و‌ فکری را برای حملات تروریستی به خدمت بگیرد و ما حتما از برخی سهل انگاری‌ها و بی‌توجهی‌ها در خصوص این حادثه از مسوولان ذی‌ربط در کمیسیون امنیت ملی توضیح خواهیم خواست.
کواکبیان گفت: اگر سردارانی مانند شهید لشکری که سید الاسرا لقب گرفته و 18 سال دوران اسارت را پشت سرگذاشتند وجود نداشتند قطعا نمی‌توانستیم از وجب به وجب خاکمان دفاع کنیم و امروزه مدعی حفظ تمامیت ارضی باشیم.  این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به روایتی از امام حسین(ع) گفت: در این روزهای اسارت آل الله و خاندان خامس آل کساء باید بپذیریم هنگام وقوع حوادث سهمگین مشخص خواهد که چه کسانی پای اسلام می‌ایستند و در راه عقیده خویش مجاهدت خواهند کرد.
شایان ذکر است در این مراسم هدایایی به خانواده شهدای نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی از جمله همسر شهید حسین لشکری و سایر شهدا تقدیم شد.
در ابتدای این مراسم امیر محمد تسویه چی فرمانده پایگاه یکم شکاری سرلشکر لشکری، شرحی از زندگی این شهید را بیان کرد.
 
کد مطلب: 94923
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *