۰
شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۹

جعل کارت پایان خدمت یک ملی‌پوش

دبیر کمیته فوتسال و خیلی از مدیران دیگر برای شفاف‌سازی مطلوب در خصوص بحث جعل کارت پایان خدمت یک ملی‌پوش سکوت کرده‌اند!
دبیر کمیته فوتسال و خیلی از مدیران دیگر برای شفاف‌سازی مطلوب در خصوص بحث جعل کارت پایان خدمت یک ملی‌پوش سکوت کرده‌اند!
به گزارش فارس، سال‌هاست که استفاده از کارت جعلی پایان خدمت در میان ورزشکاران رواج یافته است. مدتی پیش هم یکی از ملی‌پوشان فوتسال که سال‌ها در لیگ برتر حضور داشته و در مسابقات مختلف تیم ملی فوتسال را در سفرهای برون‌مرزی همراه کرده مشخص شد که کارت پایان خدمت وی جعلی است. نکته قابل توجه اینکه بعد از سال‌ها حضور در لیگ و تیم ملی، مسئولان کمیته فوتسال تازه متوجه این موضوع شده و از حضور وی در لیگ برتر ۹۸-۹۷جلوگیری کردند. 
در خصوص همین بازیکن متخلف گزارش‌ها حاکی از این است که وی با توجه به غیبت ۸ ساله‌اش در خدمت سربازی جدیدا توانسته کارت معافیت خود از نظام وظیفه دریافت کند. صورت مسئله این تخلف به نوعی پاک شده‌، اما سوال اصلی اینجاست که چگونه توانسته سال‌ها با این مدرک جعلی (کارت پایان خدمت) در لیگ حضور داشته باشد؟ و یا چگونه وی توانسته با این مدارک گذرنامه خود را از سازمان نظام وظیفه دریافت کند؟ بحث دیگری که وجود دارد چطور این بازیکن توانسته تیم ملی را در تورنمنت‌های مختلف خارج از کشور همراهی کند؟ و ده‌ها سوال بی‌پاسخ دیگر. 
سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال درباره مشکل سربازی ملی پوشان در سفرهای برون مرزی می گوید: در شرایط کنونی و تا جایی که من اطلاع دارم در تیم ملی سه بازیکن محمد شجری، سید احمد عباسی و مسلم اولاد قباد که هر سه سرباز و دانشجو هستند، حضور دارند و همیشه قبل از اعزام این موضوع را با حراست فدراسیون فوتبال و سپس با موافقت سازمان نظام وظیفه هماهنگ کرده و در آخر نسبت به سفرهای خارجی آنها اقدام می‌کردیم و حتی بعد از برگشت هم گزارشی از سفر این بازیکنان به سازمان نظام وظیفه اعلام تا از سفرهای غیرحضوری آنها جلوگیری شود. 
سرمربی تیم ملی در مورد سفرهای غیرقانونی یک بازیکن ملی پوش ابراز بی خبری کرد و به فارس گفت: واقعا نمی دانم کدام بازیکن کارت پایان خدمتش تا به امروز جعلی بوده است.
یکی از مراکزی که باید پاسخگو این موضوع باشند کمیته فوتسال به خصوص شخص دبیر این کمیته یعنی کاظم سلیمانی است که باید پاسخگوی این گونه موضوعات باشند، اما سلیمانی فعلا در دسترس نیست و با هیچ تماسی چراغ سبز نشان نمی‌دهد و همه چیز دایورت شده به بی پاسخی و بی اعتنایی!
دایورت آقای دبیر یعنی تداوم تردیدها و اما و اگرها که شاید به زودی گریبان یکی از بهترین رشته های ورزشی تیمی را بگیر که اگر چنین شود، علاوه بر دبیر خیلی های دیگر از جمله رئیس کمیته فوتسال و اعضا هیات رئیسه و سازمان لیگ فوتسال باید پاسخگو باشند.تجربه نشان داده که نوش دارو پس از مرگ سهراب بی فایده است، بنابراین آقایان؛ کمی به این پرونده حساس باشید و برای شفافیت اذهان عمومی پاسخگو باشید.
کد مطلب: 95226
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *