۰
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۲

ناگفته‌های بازداشت حریری در عربستان

نماینده پارلمان لبنان و مجری تلویزیون این کشور ناگفته‌هایی را درباره بازداشت سعد حریری در عربستان ایراد کرد.
نماینده پارلمان لبنان و مجری تلویزیون این کشور ناگفته‌هایی را درباره بازداشت سعد حریری در عربستان ایراد کرد.
به گزارش ایسنا، پولا یعقوبیان، نماینده پارلمان لبنان و مجری تلویزیون این کشور در مصاحبه با شبکه لبنانی الجدید درباره موضوع بازداشت سعد حریری، نخست‌وزیر مکلف لبنان در عربستان گفت: همه‌چیز برنامه‌ریزی شده بود به روشی که شما نتوانید چیزی غیرعادی را احساس کنید. توهین‌هایی به حریری در عربستان شد و شاید مسائل دیگری نیز رخ داده که من نمی‌دانم. بدون سند یا مدرکی می‌گویم بلکه او بازداشت شده بود.
وی افزود: به نظر می‌رسد توهین‌هایی به او شده است اما نمی‌دانم چطور؟ مسائل دیگری را نیز شنیدیم که نمی‌دانیم دقیقا درست بوده یا خیر. واضح بود که حریری خسته و تحت فشار بود و مصاحبه نشان می‌دهد که او خواهان استعفا نبوده و حتی صحبت‌هایش درباره حزب الله و ایران در بیانیه استعفا کاملا با مصاحبه‌اش فرق داشت. واضح بود که چیزی برخلاف خواسته او اتفاق افتاده است. امیدوارم جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی بازداشت باشد نه کشته. اگر کشته شدن وی تأیید شود باید به حریری بگویم خدا را شکر که سالم هستی.
پولا یعقوبیان گفت: ما از کمک عربستان به لبنان و حمایت هزاران لبنانی از وطن‌شان تقدیر می‌کنیم.
در عین حال وی مه ۲۰۱۸ اطلاعش از اظهارات امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه درباره بازداشت سعد حریری در ریاض را تکذیب کرده بود.
وی امروز نیز در صفحه خود در توییتر نوشت:  تمامی چیزهایی که بعد از دیدار با حریری گفتم صادقانه بود. او بعد از یک هفته از استعفایش در منزلش آزاد بود و کسانی نیز که اسامی‌شان را ذکر کردم با او بودند.
کد مطلب: 95381
برچسب ها: سعد حریری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *