۰
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۳

دستگیری کلاهبردار تلفنی در بجنورد

رئیس پلیس «فتا»ی خراسان‌شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با انجام تماس تلفنی نسبت به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.
رئیس پلیس «فتا»ی خراسان‌شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با انجام تماس تلفنی نسبت به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.َ
به گزارش ایسنا، سرهنگ «علی اعتمادی» با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی مراجعه شماری از شهروندان به این پلیس مبنی بر این‌که به طرز مشکوکی از حساب بانکی آنان مبالغ هنگفتی برداشت شده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه هم‌چنین اظهارات شکات مشخص شد کلاهبردار با فرد موردنظر خود تماس تلفنی برقرار کرده و عنوان می‌کند که فرد در قرعه‌کشی مسابقات قرآنی برنده جایزه نقدی کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده و پس‌ از آن با فریب دادن شخص وی را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با راهنمایی‌های غلط و پیچیده نسبت به انجام عملیات بانکی و برداشت از حساب وی اقدام می‌کند.
این مقام انتظامی افزود: کارآگاهان این پلیس با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی به هویت کلاهبردار پی برده و سپس با انجام عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به این پلیس انتقال دادند.
اعتمادی با اشاره به این‌که متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل خلاف قانون شده است، در ادامه اظهار کرد: این فرد در مواجهه با اسناد و ادله موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به‌علت مشکلات مالی دست به این اقدام زده است.
رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی با اشاره به این‌که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن‌ را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس WWW.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.
کد مطلب: 95507
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *