۰
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۶

حکم حمله‌کننده به پلیس صادر شد

راننده جنجالی لندکروز که مامور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به 7 سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.
راننده جنجالی لندکروز که مامور پلیس شیراز را مورد ضرب و شتم قرار داده بود اکنون به 7 سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان محکوم شد.
به گزارش فارس، چندی پیش کلیپی با موضوع ضرب و شتم مامور پلیس راهور شیراز در رسانه‌ها منتشر شد. انتشار این کلیپ به قدری سر و صدا ایجاد کرد که سخنگوی ناجا با انتشار پیامی اعلام کرد که پلیس در صدد دستگیری افرادی است که به مامور پلیس راهور هتاکی کرده‌‌اند. آنچه در این کلیپ به چشم می‌خورد آن بود که لندکروزی واژگون شده و راننده و یکی از همراهان وی افسر پلیس راهوار که مشغول به کمک رسانی به آنها هستند با ادعای اینکه در واژگونی خودرویشان نقش داشته مورد ضرب و شتم قرا می‌دهند، قضیه به اینجا ختم نمی‌شود و راننده هتاک وقتی مامور پلیس به بیمارستان منتقل می‌شود او را دوباره مورد ضرب و شتم قرار داده و عنوان می‌کند که باعث خاکی شدن کفش 3 میلیونی او شده است. انتشار این اخبار و تصاویر، پیگیری سریع پلیس را به دنبال داشت تا اینکه چند روز بعد این راننده و همراه وی و کسی که با فیلبمرداری و انتشار آن در فضای مجازی نسبت به ملتهب ساختن فضا اقدام کرده بود شناسایی و دستگیر شدند. آخرین پیگیری‌های خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس حاکی از آن است که روز گذشته حکم راننده خودروی لندکروز انشا شده اما هنوز ابلاغ نشده است. متن این حکم حاکی از این است که 7 سال و نیم حبس و دو سال تبعید به زاهدان برای این فرد در نظر گرفته شده است، البته این حکم قابل نظرخواهی است.
کد مطلب: 95526
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *