۰
شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱

بازداشت سرمربی قشقایی شیراز

دبیر هیات فوتبال استان فارس با بیان این که استعفای مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز از تیم های حاضر در لیگ دسته اول مشکلی را حل نمی کند، گفت: در ارتباط با بازداشت سرمربی این تیم نیز نمی دانم بابت چه موضوعی بوده است.
دبیر هیات فوتبال استان فارس با بیان این که استعفای مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز از تیم های حاضر در لیگ دسته اول مشکلی را حل نمی کند، گفت: در ارتباط با بازداشت سرمربی این تیم نیز نمی دانم بابت چه موضوعی بوده است.
کوروش امامی فر، روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: هیات فوتبال استان و اداره کل ورزش و جوانان فارس هم از نظر مالی و هم ازنظر معنوی کمک های زیادی به باشگاه قشقایی کرده اند و استعفای مدیر عامل این باشگاه دردی را دوا و مشکلات را حل نمی کند.
وی با اشاره به طرح موضوع استعفای مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز در فضای مجازی گفت: اینکه مدیرعامل این باشگاه بخواهد رفع مشکلات خود را از طریق شبکه های اجتماعی و رسانه ها انجام دهد، کار درستی نیست و تنها تیم را به حاشیه می برد.
دبیر هیات فوتبال استان فارس اظهار داشت: اداره کل ورزش جوانان فارس به رغم اینکه نمی تواند به تیم های حرفه ای کمک کند مبلغ 300 میلیون تومان به تیم قشقایی کمک کرده است و ما نیز در هیات فوتبال همه کار برای موفقیت تیم های فجر و قشقایی انجام خواهیم داد و روند کمک ها ادامه دارد.
امامی فر ادامه داد: برای برون رفت تیم قشقایی از این دست مسایل حاشیه ای، نیاز است که مدیرعامل این باشگاه به جای صحبت در رسانه ها، جلسات کارشناسی برگزار کند تا مشکل حل شود.
دبیرهیات فوتبال فارس بیان داشت : بیانیه مدیران عامل باشگاه های استان فارس در مورد حمایت هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان نیز گواه این ادعا است که ما کمک کرده ایم.
او بیان کرد: کمک اداره کل ورزش و جوانان به تیم های فوتبال فارس در تاریخ ورزش بی سابقه بوده و بی انصافی است که بخواهیم اینگونه حمایت ها را لوث کنیم.
امامی فر افزود: باشگاه داری نیازمند داشتن برنامه و بودجه است و قرار نیست دولت به باشگاه های خصوصی کمک و تیم داری کند.
وی گفت: تیم قشقایی مشکلاتی از بابت پرداخت به هتل ها و ایاب و ذهاب دارد وهنوز هم از بابت انتقال تیم برق شیراز نیز بدهی دارد و بهتر است به جای فرافکنی به حل مشکلات بپردازد.

** بازداشت سرمربی قشقایی شیراز
امامی فر درمورد بازداشت سرمربی تیم قشقایی نیز افزود: ابراهیم طالبی سرمربی تیم پس از بازی با مس کرمان توسط نیروی انتظامی بازداشت شد و نمی دانم از بابت چه موضوعی این اتفاق افتاده است.
با وجود اظهار بی اطلاعی دبیر هیات فوتبال استان از علت بازداشت سرمربی قشقایی، شنیده شده مسائل شخصی علت این اتفاق بوده است.
تیم قشقایی شیراز چهارشنبه هجدهم مهرماه جاری در رقابت های فوتبال دسته یک کشور، مقابل تیم مس کرمان شکست خورد.

** بازهم از قشقایی حمایت خواهیم کرد
دبیر هیات فوتبال استان فارس در بخش دیگری از این گفت و گو اظهار داشت: باز هم از تیم قشقایی حمایت خواهیم کرد و وظیفه داریم برای صعود تیم های فجر و قشقایی به لیگ برتر همه کار کنیم.

** مدیرعامل قشقایی: مشکل بازداشت سرمربی تیم حل می شود
در همین حال، مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز نیز گفت: هم اینک سرمربی تیم در بازداشت به سر می برد و مقدمات آزادی او را فراهم کرده ایم.
روح الله نجف پور شنبه در گفت و با ایرنا و در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت سرمربی تیم فوتبال قشقایی بیان کرد.
مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز همچنین درباره مسائل مطرح شده درباره این باشگاه گفت: برخی از اطرافیان مدیرکل ورزش و جوانان فارس سعی دارند بین ما اختلاف بیندازند که این امر درست نیست.
وی اظهار داشت: استاندار فارس از طریق بخش خصوصی مبلغی را به ما کمک کرده است که ربطی به اداره کل ورزش و جوانان ندارد.
** هیات فوتبال پول ما را نمی دهد
نجف پور ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان هم مبلغ 100 میلیون تومان به ما کمک کرده است اما این مبلغ توسط اداره کل به حساب هیات فوتبال فارس واریز شده و آنها نیز این پول را به ما نمی دهند و باید خودشان پاسخگو باشند که چرا تاکنون پرداخت نکرده اند.
وی گفت: حمایت کننده مالی باشگاه (اسپانسر ) به دلیل اینکه بازی های ما از صدا و سیما فارس پخش نمی شود، نمی توانند کمک کنند و ما نیز به این سازمان مراجعه کردیم و آنها اعلام کردند که اداره کل ورزش و جوانان باید حساب های پیشین خود را تسویه کند.
مدیرعامل باشگاه قشقایی شیراز افزود: هم اینک تا سقف 10 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده و برخی از بازیکنان نیز بیش از 10 درصد مبلغ کل قرارداد را گرفته اند.
نجف پور اظهار داشت: استعفای خود را به هیات مدیره باشگاه ارایه کردم و با وجود مشکلات دیگر کار کردن بسیار سخت است و برخی رسانه های محلی در استان فارس هم رسالت خود را فراموش کرده اند.
وی ادامه داد: عده ای می گویند تیم ما به هتل ها و دفاتر هواپیمایی بدهی دارد که این امر درست نیست و از بابت انتقال تیم برق جدید شیراز هم با صاحب امتیاز این تیم تسویه حساب شده است.
مدیرعامل باشگاه قشقایی ادامه داد: قرار بود امتیاز تیم برق جدید شیراز از استان فارس خارج شود که ما با خرید آن مانع خروج این امتیاز از استان شدیم.
تیم قشقایی شیراز بیست وسوم مهر ماه در هفته هشتم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال در تهران به مصاف تیم بادران این شهر خواهد رفت.
این تیم هم اینک پس از انجام 6 بازی با 10 امتیاز در رده هفتم جدول است.
در رقابت های فوتبال دسته یک کشور 16 تیم حضور دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.
کد مطلب: 95672
برچسب ها: فوتبال
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *