۰
دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۲

نماینده مجلس: صبر مردم ما زیاد است

نماینده مردم نیشابور گفت: خوشبختانه صبر مردم ما زیاد است، قطعا مقداری از فشاری که با آن مواجهیم از بیرون وارد می‌شود و بخشی از آن نیز تقصیر خود ماست.
نماینده مردم نیشابور گفت: خوشبختانه صبر مردم ما زیاد است، قطعا مقداری از فشاری که با آن مواجهیم از بیرون وارد می‌شود و بخشی از آن نیز تقصیر خود ماست.
به گزارش ایسنا، حمید گرمابی در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور گفت: یکی از مواردی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم، اقتصاد است که مردم را نگران کرده و فکر نمی‌کنم اصلا جای نگرانی باشد.
وی افزود: تولیدمان مشکلات زیادی دارد، تامین مواد اولیه نیز هم در داخل و هم در خارج گران‌تر می‌شود و اگر به همین روال ادامه پیدا کند پیش‌بینی می‌شود که سال آینده آمار بیکاران افزایش یابد.
گرمابی گفت: طرح‌هایی که نیشابور دریافت کرده با توجه به جمعیت آن کمتر می‌باشد. این گرانی که همه شاهدش هستیم قطعا مقداری از آن فشاری است که از بیرون وارد می‌شود و بخشی از آن نیز تقصیر خود ماست. خوشبختانه صبر مردم ما نسبت به کشورهای دیگر بیشتر است.
وی عنوان کرد: متاسفانه تولیدات داخلی مان نیز با سوءاستفاده گران می‌شود. باید دست به دست هم بدهیم تا این مشکل حل شود.
هاجر چنارانی دیگر نماینده شهرستان نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از سفرهای خارجی که عزیزان می‌روند، لازم نیست؛ خیلی از اشرافی‌گری‌ها نیز همین‌طور.
چنارانی افزود: ما همه جا کار کردیم، چرا حتی یک مدیر زن در مجموعه نداریم؟ ما در مجلس شورای اسلامی مصوب کردیم که از جوانان دارای تخصص استفاده کنیم. نیمی از جامعه زنان و نیمی را مردان تشکیل دادند و این یک واقعیت است. زنان با توجه به رافت اسلامی‌شان می‌توانند با سلامت بیشتری در مجموعه کار کنند. ۶۰ درصد دختران مقطع متوسطه اول زندگیشان منجر به طلاق شده، متوسطه اول یعنی راهنمایی؛ بدتر از آن این است که ۱۰ درصد از این ۶۰ درصد دوبار در زندگی خود با طلاق مواجه شده‌اند.
وی گفت: ما طرحی را در مجلس نوشتیم که مقرر کرده ازدواج دختران زیر ۱۳سال و پسران زیر ۱۵سال ممنوع است که باز هم برخی از اصولگرایان تندرو مخالفت کردند.
کد مطلب: 95774
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *