۰
شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵

السد چیزی برای از دست دادن ندارد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیم السد چیزی برای از دست دادن ندارد و در مقابل پرسپولیس از همان ابتدا به دنبال پیروزی هستند.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تیم السد چیزی برای از دست دادن ندارد و در مقابل پرسپولیس از همان ابتدا به دنبال پیروزی هستند.
به گزارش ايسنا، احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر تمرینات خوبی در این هفته داشتیم. روز سه‌شنبه بازی سختی داریم. السد تیم خیلی خوبی است. با این که بازی رفت را برده‌ایم اما همه چیز تمام نشده است. هنوز ۹۹ درصد را تا فینال باقی مانده است. امیدوار هستیم با یک بازی خوب و حساب شده به فینال برسیم.
او ادامه داد: هواداران ما همیشه تیم را حمایت کرده‌اند. به خاطر داشتن چنین هوادارانی خوشحال هستیم. امیدواریم که سه‌شنبه به ورزشگاه بیایند و هم عرصه را به السد تنگ کنند و هم ما را حمایت کنند تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و دل هواداران پرسپولیس و مردم ایران را شاد کنیم.
بازیکن پرسپولیس در مورد کری‌خوانی‌های بازیکنان السد هم اضافه کرد: این کاملا طبیعی است. آنها در قطر یک بر صفر باخته‌اند و چیزی برای از دست دادن ندارند و از همان اول برای بردن می‌آیند. ما همه تلاشمان را می‌کنیم و به این راحتی‌ها نیست که آنها کری بخوانند و به راحتی نتیجه بگیرند. امیدوارم با دستورات کادر فنی و تلاش بازیکنان و حمایت هواداران به مرحله بعدی صعود کنیم. این یک بازی تاریخی برای پرسپولیس است. امیدوارم که دل مردم ایران را شاد کنیم.
نوراللهی در مورد کمبود بازیکن هم بیان کرد: ما از همان اول این مشکل راداشتیم و الا یکی دو مصدوم هم داریم. امیدوارم که تا بازی با السد آماده شوند تا دست به دست هم بدهیم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. پرسپولیس همیشه با همه مشکلات مبارزه کرده است. مطمئنا برای این بازی هم همه تلاشمان را می‌گذاریم و می‌جنگیم تا موفق شویم. نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد فقط امیدوارم به فینال صعود کنیم.

 
کد مطلب: 96072
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *