۰
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۹

ستاره استقلال در نقش مامه تیام

ستاره ملی پوش استقلال طی هفته‌های اخیر جور مامه تیام که از این تیم جدا شده را در فاز تهاجمی کشیده و گل‌های حساسی را به نام استقلال کرده است.
ستاره ملی پوش استقلال طی هفته‌های اخیر جور مامه تیام که از این تیم جدا شده را در فاز تهاجمی کشیده و گل‌های حساسی را به نام استقلال کرده است.
به گزارش ایلنا، گرچه پیروزی آبی‌پوشان برابر سایپا پیامدهای خوبی برای این تیم داشت و باعث شد شاگردان شفر رفته رفته در صف مدعیان آفتابی شوند اما این پیروزی پیام‌هایی را هم برای سرمربی آبی‌پوشان داشت، از جمله ناکامی مهاجمان این تیم در باز کردن دروازه حریفان. استقلالی‌ها در حالی در هفته نهم توانستند سایپا را مغلوب کرده و با ۱۴ امتیاز به رده پنجم جدول برسند که زننده هر دو گل این تیم مدافعان بودند.
محمد دانشگر و وریا غفوری زننده دو گل استقلال بودند و مهاجمان این تیم مثل اغلب بازی‌های این فصل در گلزنی ناکام ماندند. آبی‌پوشان در این فصل کلا ۹ بار گل زده‌اند و در حالی که وریا غفوری مدافع کناری آنها با ۳ گل بهترین گلزن این تیم است، مهدی قائدی، اللهیار صیادمنش، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی و محمد دانشگر دیگر بازیکنان این تیم هستند که هر کدام یک گل زده‌اند. یک گل این تیم هم در بازی مقابل تراکتورسازی توسط مدافع حریف به ثمر رسیده است.
روح‌ا... باقری، جابر انصاری و الحاجی گرو مهاجمانی هستند که در این فصل هنوز موفق به گل زدن نشده‌اند. این در حالی است که مرتضی تبریزی، مهدی قائدی و اللهیار صیادمنش نیز هر کدام یک‌بار در این فصل برای آبی‌پوشان گل زده‌اند. با اینکه با پیروزی‌های اخیر شرایط استقلال بهتر شده است اما هنوز گل نزدن مهاجمان استقلال یکی از نگرانی‌‌های اصلی کادرفنی این تیم است.
کد مطلب: 96279
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *