۰
سه شنبه ۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

باشگاه نفت تهران رسما منحل شد!

نفت تهران به سرنوشت قابل پیش‌بینی خود رسید و با اعلام رضا گل‌محمدی، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان تهران به‌صورت رسمی منحل شد.
باشگاه نفت تهران رسما منحل شد!
نفت تهران به سرنوشت قابل پیش‌بینی خود رسید و با اعلام رضا گل‌محمدی، مدیر‌کل ورزش و جوانان استان تهران به‌صورت رسمی منحل شد.
گل‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا در این باره گفت: «تیم فوتبال نفت از جدول سازمان لیگ کنار گذاشته‌ و امتیاز فعالیت این تیم لغو شده است. طبق نظر سازمان لیگ این تیم از جدول مسابقات دسته سوم کشور خارج شده و طلبکاران آن ‌‌باید طلب خود را از مجمع واگذاری وزارت نفت پیگیری کنند.» با اعلام گل‌محمدی اما این باشگاه قدیمی که سابقه حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا را دارد، کمتر از 35 میلیارد تومان بدهکار است و باشگاه باید هرچه زودتر به بدهی خود رسیدگی کند.
ناصر فریاد‌شیران از مربیان و مسئولان کهنه‌کار و قدیمی باشگاه نفت تهران که عمیقا از انحلال باشگاه 55 ساله و سازنده تهرانی ناراحت بود، به این مسئله واکنش نشان داد و به خراسان گفت: «‌واقعا جای تاسف دارد که یک تیم قدیمی و سازنده منحل می‌شود و به نظر می‌رسد فوتبال پایتخت متولی‌ و مسئولی ندارد تا به داد این باشگاه‌ها برسد و تیم‌های تهرانی مظلوم واقع شده و می‌شوند. قرار بود این تیم به بخش خصوصی واگذار شود، البته بعد از آنکه پروژه انتقال به انزلی و آبادان ناکام ماند اما کمیته واگذاری که تخصص ورزشی نداشتند، با وجود 3 مشتری خوب نتوانستند به جمع‌بندی برسند. در‌نهایت تیم به مسابقات لیگ یک نرسید و پس از غیبت در 2 بازی سازمان لیگ و کمیته انضباطی حکم به سقوط تیم به دسته سوم را داد و حالا هم که نفت کلا منحل شده است.» مربی باسابقه فوتبال و باشگاه نفت با اشاره به طلبکاران زیاد این باشگاه، بدهی‌های نفت را حدود‌40 میلیارد عنوان کرد و ادامه داد: «بر‌خلاف گفته آقایان بدهی باشگاه به‌350 طلبکار اعم از مربی بازیکن تدارکات و... حدود‌40 میلیارد تومان است که بزرگ‌ترین طلبکاران هم آقایان منصوریان و بیرانوند هستند که بیش از یک میلیارد طلب دارند. سید جلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، علی دایی و خود بنده سال‌هاست از این باشگاه طلب داریم و با وجود شکایت به جایی نرسیده‌ایم. حالا با انحلال باشگاه تصمیم داریم طبق مشورتی که با یک وکیل انجام داده‌ایم، از وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت به عنوان متولیان اصلی باشگاه نفت تهران به دادسرای کارکنان دولت شکایت کنیم تا بلکه بتوانیم حق‌و حقوق‌مان را بگیریم. البته هنوز همه طلبکاران در جریان این موضوع قرار ندارند و پس از اطلاع‌رسانی در صورت تمایل آن‌ها به یک وکیل وکالت می‌دهیم تا پیگیر حق و حقوق‌مان باشد.»
کد مطلب: 96292
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *