کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بن سلمان خود را در کاخش حبس کرده است

1 آبان 1397 ساعت 17:32

کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستان در توئیتر در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته است، ولیعهد عربستان تلاش می‌کند که نزدیکان خود را مسؤول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی معرفی کند.


کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستان در توئیتر در تازه‌ترین اظهارنظر خود گفته است، ولیعهد عربستان تلاش می‌کند که نزدیکان خود را مسؤول قتل روزنامه نگار منتقد سعودی معرفی کند.
به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، مجتهد، کاربر و فعال سیاسی مشهور عربستان در توئیتر اظهار کرد که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان مسؤولیت قتل جمال خاشقجی را به گردن نزدیکان خود می‌اندازد و آنها را به عنوان مسؤول این قتل معرفی می‌کند.
وی افزود: گزارش رویترز از ارتباط تیم پانزده نفره با سعود القحطانی، مشاور عزل شده دیوان سلطنتی عربستان از طریق اسکایپ ساخته دست بن سلمان است، چون فردی که تیم پانزده نفره در اسکایپ با او صحبت کرده بودند خود بن سلمان است نه القحطانی.
مجتهد تاکید کرد: منتظر گزارش دیگری از رویترز باشید که در آن بدر العساکر، رئیس دفتر ولیعهد عربستان متهم به همکاری و هماهنگی با القحطانی و عدم مطلع کردن بن سلمان از اتفاقات داخل کنسولگری خواهد شد. اینگونه به نظر می‌رسد که رویترز با "قاتل" همدست شده است.
این فعال عربستانی ادامه داد: بن سلمان خشمگین، مضطرب، عصبی و آشفته شده است. او خودش را در کاخش تحت حراست شدید حبس کرده و تصمیم گرفته هر تلاشی را که هدفش دور کردن او از قدرت یا کاهش نفوذ وی باشد، سرکوب کند.
مجتهد در ادامه اظهارات خود گفت: محمد بن سلمان پدرش را تحت حفاظت شدیدتری قرار داده و هیچ فردی اجازه ملاقات با او را ندارد مگر در شرایط ضروری. ولیعهد مادرش را نیز به کاخ عسیر که شبیه به زندان بوده فرستاده است.
رویترز پیشتر در گزارشی اعلام کرده بود که سعود القحطانی  بر روند قتل جمال خاشقجی  در کنسولگری عربستان در استانبول از طریق اسکایپ نظارت داشته و رئیس‌جمهوری ترکیه نوار مکالمه او را با خاشقجی در اختیار دارد.


کد مطلب: 96323

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/96323/بن-سلمان-خود-کاخش-حبس-کرده

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir