کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تقدیر مجلس کانادا از ناظری‌ها

2 آبان 1397 ساعت 15:44

پس از اجرای کنسرت «ناگفته» شهرام و حافظ ناظری در کانادا، مجلس این کشور از ناظری‌ها تقدیر کرد.


پس از اجرای کنسرت «ناگفته» شهرام و حافظ ناظری در کانادا، مجلس این کشور از ناظری‌ها تقدیر کرد. 
به گزارش ایسنا، اجرای «ناگفته» یکشنبه ۲۹ مهر (۲۱ اکتبر) در سالن «سونی سنتر» همراه با تقدیر مجلس کانادا برگزار شد.
در متن این تقدیر آمده است: از شما سپاسگزای می‌کنیم که استعداد اسطوره‌ای و نبوغ هنری‌تان را با مردم تورنتو در میان گذاشتید و بدانید که طرفدارهای بسیار زیادی در این‌جا دارید.

شهرام ناظری ضمن خوش‌آمدگویی به حضار از این‌که در کنسرت «ناگفته» شرکت کردند، تشکر کرد و گفت: بسیار سپاسگزاریم که با سختی خودتان را به این کنسرت رسانده‌اید. 
حافظ ناظری، آهنگساز «ناگفته» نیز ضمن تشکر از همراهی مردم، بیان کرد: هدف این کنسرت این است که فرهنگ شنیداری مردم را عوض کند ما می‌توانستیم قطعه‌های خاطره‌انگیز انجام بدهیم اما کار سختی را انتخاب کردیم تا بر شما و نسل جوان دوستدار موسیقی تاثیر بگذاریم و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنیم.
حافظ ناظری با همراهی شهرام ناظری و گروه بین‌المللی «ناگفته» چندی پیش تمرینات خود را در کشور کانادا آغاز و اولین اجرای خود را ۱۳ اکتبر (۲۱ مهرماه) در اتاوا روی صحنه بردند. این در حالی است که ۱۴ اکتبر (۲۲ مهرماه) مونترال میزبان حافظ ناظری و گروهش بود.
همچنین ۲۱ اکتبر مصادف با ۲۹ مهرماه اعضای گروه به تورنتو سفر کردند؛ لازم به ذکر است ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) کلگری و در نهایت ۲۸ اکتبر (۶ آبان‌ماه) ونکوور میزبان فصل جدیدی از ناگفته خواهد بود.


کد مطلب: 96385

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/96385/تقدیر-مجلس-کانادا-ناظری-ها

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir