۰
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹

اتمام حجت سخت شفر با بازیکنانش

شکست استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی آنقدر برای سرمربی تیم استقلال غیرقابل باور بود که وی با بازیکنانش برای دیدارهای آینده اتمام حجت کرد.
شکست استقلال مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی آنقدر برای سرمربی تیم استقلال غیرقابل باور بود که وی با بازیکنانش برای دیدارهای آینده اتمام حجت کرد.
به گزارش فارس، سرمربی تیم استقلال از اینکه تیمش در دقایق پایانی ۳ امتیاز به حریف داد ناراحت است و به همین دلیل در تمرین روز (شنبه) استقلال با آن‌ها به صحبت پرداخت و همچنین نکات مد نظرش را به استقلالی‌هایی که در تمرین هم حاضر نبودند منتقل کرد.
شفر خطاب به استقلالی‌ها گفت: ما نباید در بازی با سپاهان بازی را واگذار می‌کردیم اگر چه من از بازی شما راضی هستم. شما خوب کار کردید، ولی ۳ امتیاز را حریف گرفت. ما باید با هم متحد باشیم و تا دقیقه آخر بجنگیم. بازی با سپاهان نشان داد که نباید حتی یک لحظه هم نباید از حریفان غافل شد.
وی در ادامه تاکید کرد: من بازیکنی که می‌خواهم که ۹۰ دقیقه بجنگد، اگر حتی یک لحظه غفلت کنیم و جنگیدن را متوقف کنیم تیم ضرر می‌کند. هر شخصی که می‌خواهد پیراهن استقلال را بر تن کند باید بجنگد، برای من هم فرقی ندارد ملی پوش است یا باسابقه.
سرمربی تیم استقلال در ادامه صحبت‌های خود خطاب به بازیکنان گفت: اگر بازیکنی ملی پوش است یا سابقه دارد دلیل بر فیکس بودنش در استقلال نیست، بازیکن باید شایستگی خود را در پیراهن استقلال نشان بدهد در غیر این صورت با هر رزومه و سابقه و کارنامه‌ای روی نیمکت می‌نشیند.
وی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: اگر بازیکنی حس کند به خاطر ملی پوش بودن یا سابقه اش فیکس است در تفکر من جایی ندارد و قطعا روی نیمکت خواهد نشست، حال می‌خواهد بازیکن ۲۰ ساله باشد یا اینکه با تجربه. من از شما می‌خواهم تا لحظه‌ای که در زمین هستید برای تیم بجنگید و تلاش کنید تا هم جایتان را در تیم محکم کنید و هم کاری کنید هواداران استقلال خوشحال شوند.
تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی باید از سایپا در جام حذفی میزبانی کند.
کد مطلب: 96541
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *