۰
يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۵

طرح‌های موجود جوابگوی چهارباغ نیست

عضو شورای شهر اصفهان گفت: طرح‌های موجود جوابگوی نیاز چهارباغ عباسی نیست و لازم است هرچه سریع‌تر مشاوران حرفه‌ای و حتی اگر نیاز است مشاوران خارجی برای این طرح انتخاب شود.
عضو شورای شهر اصفهان گفت: طرح‌های موجود جوابگوی نیاز چهارباغ عباسی نیست و لازم است هرچه سریع‌تر مشاوران حرفه‌ای و حتی اگر نیاز است مشاوران خارجی برای این طرح انتخاب شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا،‌ نصیر ملت صبح امروز (یک‌شنبه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اظهار کرد: در خصوص چهارباغ عباسی، در کمیته عالی این خیابان تاکید شد که حتما از مشاوران متخصص شهری خارج از شهرداری برای اصلاح طرح‌های موجود استفاده شود. چهارباغ نخستین گام شورا و شهرداری برای اصلاح مسیرهای تاریخی است و اگر قرار باشد این مسیر را اشتباه برویم امیدی به آینده نخواهد بود.
وی ادامه داد: متاسفانه طرح‌های موجود جوابگوی چهارباغ عباسی نیست و نیاز به این است که هرچه سریع‌تر مشاوران حرفه‌ای وارد موضوع شود. حتی اگر نیاز است باید مشاوران خارجی برای این طرح گرفته شود.
عضو شورای شهر اصفهان گفت: در خصوص ساختار سازمان‌های شهرداری اصفهان به یک بازنگری نیازمند هستیم چرا که ساختار فعلی برخی سازمان‌های شهرداری اصفهان جوابگوی نیاز شهرداری نیست و اقدامات برخی سازمان‌ها با رسالت‌ آنها در تضاد است و باید هرچه سریع‌تر اصلاح ساختار سازمان‌ها اتفاق بیفتد.
ملت تاکید کرد: همچنین اطلاعاتی در خصوص درآمدهای شهرداری اصفهان وجود ندارد و لازم است برای ارائه بودجه سال‌ آتی این اطلاعات تکمیل شود. وی ادامه داد: بارها شنیده‌ایم که تعداد نیروهای شهرداری اصفهان مازاد بر نیاز این سازمان عمومی است اما با این حال در بسیاری از حوزه‌ها با کمبود نیروی متخصص و کارشناس روبه‌رو هستیم.
این عضو شورای شهر اصفهان گفت: یک بار باید اعلام شود که وضعیت نیروی انسانی شهرداری اصفهان به چه شکل است و چه تعداد از این نیروها متخصص بوده و در چه زمینه‌ای تخصص دارند. همچنین باید چگونگی جذب این نیروها به طور شفاف مشخص شود که در دوره‌های مختلف چگونه به شهرداری اصفهان وارد شده‌اند.
کد مطلب: 96586
برچسب ها: چهارباغ اصفهان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *