۰
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۹

حضور وزیر ارشاد در جشنواره وارش پیگیری می‌شود

نماینده مردم بابل در مجلس از پیگیری برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در جشنواره وارش خبر داد.
حسین نیازآذری بعدازظهر امروز در نخستین جلسه ستاد برگزاری جشنواره وارش در فرمانداری بابل با اشاره به اینکه جشنواره وارش با ارائه فرهنگ غنی اسلامی و محلی، راهکار مفیدی در مقابله با تهاجم فرهنگی است، بیان داشت: باید به جشنواره وارش به عنوان سرمایه فرهنگی توجه ویژه شود.

عضو خانه ملت خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری جشنواره وارش انتقال سرمایه فرهنگی و محلی مازندران به همه نقاط کشور است و در این راستا باید به این جشنواره فرهنگی توجه ویژه شود.

وی افزود: این جشنواره متعلق به شهرستان بابل و حتی مازندران نبوده بلکه همه ارگان‌های دولتی از جمله استاندار و مسئولان استانی و شهرستانی باید در این کار خطیر سهیم باشند.

نیازآذری با اشاره به اینکه جلسه ستادی جشنواره وارش باید در سطح استان شکل گیرد، بیان داشت: باید در جلسه ستادی با حضور استاندار مازندران وضعیت جانبی جشنواره مشخص، چالش‌ها و آسیب‌های موجود بررسی و نسبت به رفع آن اقدام شود.

وی از پیگیری برای حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در جشنواره وارش خبر داد و افزود: با تلاش حجت‌الاسلام ناصری دیگر نماینده مردم بابل در مجلس و مجمع نمایندگان مازندران درصدد هستیم از حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در جشنواره وارش بهره‌مند شویم تا این جشنواره به عنوان جشنواره ملی به جایگاه واقعی خود در سطح کشور دست یابد.

نماینده مردم بابل در مجلس تصریح کرد: برای غنی‌تر شدن و بهتر برگزار شدن جشنواره وارش نسبت به مدت مشابه سال قبل، مسئولان اجرایی جشنواره باید از همه ایده‌های نو و سازنده در این جشنواره استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید در این جشنواره به ذائقه همه مردم ایران توجه شود، اذعان داشت: فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه جشنواره وارش نباید تنها متعلق به حوزه خاصی باشد، بلکه نگاه این جشنواره باید در همه حوزه‌های دینی و فرهنگی متمرکز باشد.

نیازآذری قول مساعد داد برای توسعه و بسط فرهنگ غنی مازندرانی از هیچگونه حمایتی نسبت به بهتر برگزاری جشنواره وارش در بابل دریغ نمی‌کند.

کد مطلب: 967
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *