۰
جمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۷

بیانیه تراکتورسازی غیراخلاقی بود

سرمربی پیکان می‌گوید بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره داوری پیش از مصاف دو تیم یک کار غیراخلاقی بوده است.
سرمربی پیکان می‌گوید بیانیه باشگاه تراکتورسازی درباره داوری پیش از مصاف دو تیم یک کار غیراخلاقی بوده است.
به گزارش ایسنا، مجید جلالی پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی اظهار کرد: متاسفانه روی اشتباهات خودمان باختیم. در دقایق ابتدایی دو گل خوردیم و بعد تلاش کردیم تا اشتباه خودمان را جبران کنیم.
وی افزود: این چندمین بازی است که قبل از بازی‌مان تیم حریف درباره داوری بیانیه می‌دهد. ما روی اشتباه خودمان باختیم. اما این‌که حریف درباره داوری بیانیه می‌دهد، یک کار غیر اخلاقی بود. داور اشتباهاتی داشت اما من به او حق می‌دهم. چرا قبل از بازی بیانیه می‌دهند؟ در بازی قبلی ما هم باز هم بیانیه دادند.
او ادامه داد: وقتی تیم حریف بیانیه می‌دهد من به عنوان مربی با ذهنیت بدی به بازی می‌آیم. بیانیه دادن یک مهندسی غیر اخلاقی است که تیم پیروز شود. این کار کاملا زشت است. وقتی داوری می‌خواهد قضاوت کند و یک روز قبل بیانیه می‌دهید که این داور ضعیف است، خوب باعث می‌شوِد داور اشتباه کند. برایم جای سوال است چطور سازمان لیگ و فدراسیون این موضوعات را پیگیری نمی‌کنند؟ برای من جای سوال است وقتی ما میزبان هستیم چطور تماشاگران مهمان روبه روی جایگاه نشستند؟ آنها باید به پشت دروازه می‌رفتند و در آنجا می‌نشستند. به ما گفتند کنترل روبه رو برای ما راحت‌تر بود. الان در همه جای دنیا شعار می‌دهند که شرایط بازی باید برابر باشد. نه اینکه علیه داور فضاسازی شود.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: ما هم اگر تماشاچی داشتیم مجبور بودیم بیانیه بدهیم و کار غیر اخلاقی کنیم. تماشاگر تأثیر خودش را دارد. ما وقتی در 10 دقیقه ابتدایی دو گل می‌خوریم نشان می‌دهد فضای پر استرسی که تماشاگر بر بازی ایجاد کرده، باعث شده بازیکن ما دچار اشتباه شود.
او اضافه کرد: واقعا از اینکه کنار زمین اعتراض کنم ناراحت‌ هستم اما قبل از بازی با ذهنیت بد بازی را شروع می‌کنم. وقتی می‌بینم علیه داور بیانیه می‌دهند، من هم با خود می‌گویم که امروز قرار است سر تیم ما را ببرند و مجبور به اعتراض می‌شوم. این بیانیه دادن‌ها برای این است که داور به سود تیم آن‌ها سوت بزند. شاید ١٢ سال قبل وقتی بازی شروع می‌شد ذهن من نسبت به داور بازی خراب بود اما الان یک درصد هم ذهنم نسبت به جامعه داوری بی‌اعتماد نیست. از آن پنهان کاری‌ها و زدوبندها الان خبری نیست اما به شکل دیگری یک داور جوان را زیر فشار قرار می‌دهند.
کد مطلب: 96795
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *