۰
يکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶

تاسيس پژوهشكده مديريت فناوري فاوا

با تاييد شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، پژوهشكده مديريت فناوري فاوا در پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات تاسيس خواهد شد.
 دكتر حسين صميمي ـ مدير حوزه رياست پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات ـ با بيان اين مطلب افزود: پژوهشگاه در حال حاضر داراي ۶۵ عضو هيات علمي تمام وقت است كه بيش از ۳۰ درصد آنها در مرتبه استاديار و دانشيار پژوهشي در حال فعاليت هستند.

دكتر صميمي گفت: تاكنون فعاليتهاي اين پژوهشگاه در قالب ۳ پژوهشكده فناوري ارتباطات، فناوري اطلاعات و امنيت ICT در حال انجام بوده و به تازگي با توجه به موافقت اصولي اخذ شده از شوراي گسترش آموزش عالي، پژوهشكده مديريت فناوري فاوا نيز تاسيس و راه اندازي خواهد شد.

وي انجام مطالعات راهبردي در حوزه فاوا، بررسي‌هاي فني و اقتصادي در خصوص فناوري‌هاي نوين، مطالعات بين‌الملل و نيز مطالعات حقوق و مقررات فاوا را از ماموريت‌هاي اصلي اين پژوهشكده برشمرد.

مدير حوزه رياست پژوهشگاه ارتباطات و فناوري اطلاعات با تاكيد بر اهميت فاوا در حوزه‌هايي چون سياسي، اقتصادي، فرهنگي، امنيتي و اجتماعي افزود: پژوهشكده مديريت فناوري فاوا نقش بسيار كليدي در انجام مطالعات راهبردي و نيز آينده پژوهي براي كمك به تصميم سازي مديران ارشد حوزه ICT خواهد داشت و بستر مناسبي براي مديريت كلان حوزه ICT در كشور ايجاد خواهد كرد.
کد مطلب: 9684
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *