۰
پنجشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۲

آلگری: نحوه خوشحالی مورینیو اشتباه بود

سرمربی یوونتوس از شکست برابر منچستر یونایتد ناراحت است. او به خوشحالی جنجالی مورینیو هم واکنش نشان داد.
سرمربی یوونتوس از شکست برابر منچستر یونایتد ناراحت است. او به خوشحالی جنجالی مورینیو هم واکنش نشان داد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس در دیدار حساس برابر منچستر یونایتد در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک تن به شکست داد.
آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از بازی، گفت: شکست ناامید کننده‌ای بود. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و اصلا مستحق این شکست نبودیم. وقتی فلاینی به بازی آمد دانستم که منچستر یونایتد به دنبال توپ‌های بلند است و از بازیکنان خواستم که به این تیم ضربه آزاد ندهند. متاسفانه فرصت گلزنی به حریف دادیم و آن‌ها هم استفاده کردند.
او در ادامه‌ اضافه کرد: دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. ما با ۹ امتیاز در صدر قرار داریم. باید از این دیدار درس گرفت و در دیدارهای بعد لغزش نداشت. دیدارهای قبلی منچستر یونایتد را هم نگاه کرده بودم. آن‌ها ۸۰ دقیقه خوب بازی نمی‌کنند اما در نهایت پیروز می‌شوند. بهترین فرصت را برای محکم کردن جایگاه خود در صدر جدول رده‌بندی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم.
سرمربی یوونتوس درباره گل زیبای کریستیانو رونالدو، اظهار کرد: رونالدو یک گل غیرعادی دیگر به ثمر رساند. می‌توانستیم  سه چهار گل دیگر به ثمر رسانیم. خوشبختانه ما در دیداری تن به شکست دادیم که اهمیت کمی داشت.
آلگری در پایان صحبت‌هایش به حرکت جنجالی سرمربی منچستریونایتد اشاره کرد و گفت: اگر من جای او بودم زودتر زمین را ترک می‌کردم تا چنین واکنشی را نداشته باشم. نحوه خوشحالی او اشتباه بود.
کد مطلب: 97033
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *