۰
شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۳

حرکت عجیب رسانه آرژانتینی پیش از سوپرکلاسیکو

اوله آرژانتین به خاطر حساسیت دیدار بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس روزنامه امروز خود را بدون تیتر منتشر کرد.
اوله آرژانتین به خاطر حساسیت دیدار بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس روزنامه امروز خود را بدون تیتر منتشر کرد.
به گزارش ایسنا، ریورپلاته و بوکاجونیورز دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس را امشب (شنبه) در ورزشگاه بومبونرا برگزار می‌کنند. این بازی تنها به خاطر این که یک دیدار نهایی محسوب می‌شود مهم نیست بلکه دو تیم آرژانتینی رقیب قدیمی هم هستند و برای نخستین بار در این مرحله به مصاف هم می‌روند. حساسیت سوپرکلاسیکو به حدی بالاست که برخی از کارشناسان آن را جنگ جهانی سوم و یا پایان دنیا نامیدند.
فینال کوپا لیبرتادورس یکی از موضوعات اصلی امروز رسانه‌های ورزشی جهان است. برخی از رسانه‌های اسپانیایی این بازی را تیتر اصلی‌شان قرار دادند. مارکا نوشت: به من بگویید چه احساسی دارید.
این در حالی است اوله یکی از مهم‌ترین روزنامه‌های ورزشی آرژانتین نتوانست برای این بازی تیتر بزند. نشریه آرژانتینی درحالی صفحه اصلی خود را بدون تیتر قرار داد که در صفحه نارنجی خود نوشت: معذرت می‌خواهیم. توانایی تیتر زدن برای این بازی را نداشتیم، فردا این کار را خواهیم کرد.
اوله در حالی چنین تصمیمی را گرفت که این اتفاق در دنیای نشریه‌های ورزشی اتفاقی عجیب محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 97135
برچسب ها: آرژانتین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *