۰
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸

سیلاب در راه است

سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران طی امروز، فردا و پس فردا در برخی نقاط کشور ، نسبت به وقوع سیلاب در این مناطق هشدار داد.
سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران طی امروز، فردا و پس فردا در برخی نقاط کشور ، نسبت به وقوع سیلاب در این مناطق هشدار داد.
به گزارش تسنیم،احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور اظهار کرد: با توجه به تداوم بارش‌ها طی امروز در سواحل دریای‌خزر و دامنه‌های جنوبی البرز از بعدازظهر به تدریج از سمت شمال غرب و غرب از میزان ابرناکی و بارش کاسته شده و در مناطقی از شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. وی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور از فردا، افزود: این سامانه ابتدا در جنوب غرب، سپس در دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین غرب کشور و از اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی، زاگرس شمالی و مرکز کشور باعث بارندگی خواهد شد. وی افزود: چهارشنبه بارش در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور و همچنین دامنه‌‌های زاگرس مرکزی گاهی به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود که با توجه به شدت بارش می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر در این مناطق شود. مدیر پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تداوم بارشپ ها در سواحل غربی دریای خزر، تصریح کرد: امروز در مناطق مرتفع و کوهستانی البز مرکزی و شرقی، روز سه‌شنبه در البرز مرکزی و غربی و زاگرس مرکزی بارش به شکل برف و آسمان مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود. وظیفه از مواج بودن خلیج فارس طی امروز و فردا خبر داد و گفت:‌ با توجه به پیش‌بینی بارش شدید باران گاهی با رعد و برق طی فردا و پس فردا نسبت به آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، اصفهان، ایلام، لرستان و بوشهر هشدار داد.
کد مطلب: 97328
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *