۰
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۰

سایتهای برف روبی پایتخت راه اندازی شد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: 162 سایت برف روبی متناسب با وضعیت مناطق مختلف شهر برای خدمات رسانی در هنگام بارش احتمالی برف راه اندازی شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران اعلام کرد: 162 سایت برف روبی متناسب با وضعیت مناطق مختلف شهر برای خدمات رسانی در هنگام بارش احتمالی برف راه اندازی شد.
به گزارش ارسالی روز چهارشنبه روابط عمومی این معاونت به ایرنا، مجتبی یزدانی افزود: سه سایت پشتیبان نیز در مناطق یک، 15 و 22 (شمال، جنوب و شمال غرب) برای خدمت رسانی به شهروندان هنگام با رش برف در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: نیروی انسانی، تجهیزات و ماشین آلات برف روبی کافی به منظور اقدامات پیشگیرانه و نظارت بر فضاهای آسیب پذیر شهری در هنگام بارش باران و برف پیش بینی شده است.
یزدانی گفت: همچنین اقدامات لازم برای هرس درختان به منظور جلوگیری از شکسته شدن شاخه آنها به هنگام بارش سنگین برف انجام شده است.
به گزارش ایرنا طی دو هفته گذشته بارش باران در پایتخت شروع شده و بارش ها در اطراف تهران بویژه مناطق کوهستانی به شکل برف بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مدیریت شهری در کاهش حجم زباله های شهر تهران گفت: مرکز بازیافت و پردازش نخاله‌های ساختمانی و عمرانی با حضور شهردار تهران در هفته جاری افتتاح شد.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران ادامه داد: همچنین سرشاخه درختان نیز از این پس به شکل مجزا جمع آوری و از آنها استفاده خواهد شد تا حجم زباله ها در مجموعه سایت دفن زباله «آرادکوه» در جنوب پایتخت کاهش یابد.
یزدانی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از برنامه های آتی شهرداری در زمینه کاهش میزان زباله های شهری، تبدیل لاستیک های فرسوده به کفپوش و سرعت گیر است.
کد مطلب: 97447
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *