۰
جمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵

الدحیل و السد در گروههای آهنین قرار گرفتند

قرعه کشی فصل جدید فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی دوباره تیم های قطری الدحیل و السد با تیم های استقلال و پرسپولیس ایران بازتاب وسیعی درمیان رسانه های ورزشی، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاههای قطر داشت و از گروههای سوم و چهارم لیگ به عنوان گروه های آهنین یاد شد.
قرعه کشی فصل جدید فوتبال لیگ قهرمانان آسیا و همگروهی دوباره تیم های قطری الدحیل و السد با تیم های استقلال و پرسپولیس ایران بازتاب وسیعی درمیان رسانه های ورزشی، بازیکنان، مربیان و مدیران باشگاههای قطر داشت و از گروههای سوم و چهارم لیگ به عنوان گروه های آهنین یاد شد.
به گزارش روز جمعه ایرنا ، روزنامه 'الرایه' با عنوان ' الدحیل و السد در قلب گروههای آهنین' نوشت : دور اول لیگ قهرمانان آسیا مملو از خطرات و عدم اطمینان برای تیم های حاضر است. بر اساس قرعه کشی، تیم فوتبال السد بازی دشوار خود را با الاهلی عربستان و الدحیل هم با استقلال ایران آغاز می کند.
به نوشته الرایه ، این بازیها نه تنها برای السد و الدحیل که برای تمامی تیم های حاضر در گروههای سوم و چهارم دشوار خواهد بود. تیم ها در حالی در گروه آتش قرار گرفتند که سیستم قرعه کشی امسال تغییر کرد و تیم های قوی و قهرمانان سال های پیش در یک گروه قرار گرفتند.
الشرق دیگر روزنامه قطری هم با تیتر ' قرعه کشی آتشین ، الدحیل و السد در قویترین گروههای لیگ ' به بازتاب قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2019 میلادی پرداخت و نوشت : همه کارشناسان و خبره های فوتبال آسیا معتقدند که گروههای سوم و چهارم نسبت به گروههای اول و دوم بسیار سخت تر هستند.
به عقیده نویسنده این روزنامه ، گروههای سوم و چهارم شامل تیم هایی است که سالها جزو تیم های اول کشور خود بوده اند و در رقابت های فصل های پیشین سابقه بسیار خوبی بر جای گذاشته اند.
روزنامه العرب هم با تیتر ' قرار گرفتن تیم های قطری در دو گروه سخت لیگ قهرمانان' با اشاره به قرعه گروههای سوم و چهارم لیگ قهرمانان که تیم های ایرانی استقلال و پرسپولیس هم در آن حضور دارند ، نوشت : پرسپولیس ایران در فصل گذشته لیگ قهرمانان موفق به حذف تیم های الدحیل و السد از دور رقابت ها شد.
الوطن دیگر روزنامه قطری در ضمیمه ورزشی خود با تیتر ' تیم های ما در قرعه سخت؛ تقابل های هیجان انگیز تیم های قطری در لیگ قهرمانان آسیا' نوشت :باشگاههای قطری در قرعه کشی لیگ قهرمانان در سال 2019 در گروههایی قرار گرفتند که چالش مهمی برای آنان محسوب می شود.
این روزنامه افزود : به نظر می رسد امسال تیم های قوی در لیگ قهرمانان دیدار و نبرد زودهنگامی را آغاز خواهند کرد.
این گزارش می افزاید : بازیکنان ، مربیان و مدیران تیم های فوتبال الدحیل و السد قطر هم که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا با تیم های ایرانی استقلال و پرسپولیس ایران همگروه شده اند، گروههای سوم و چهارم لیگ امسال را بسیار سخت و دشوار ارزیابی کردند.
'احمد اسماعیل' مدیر تیم الدحیل در سخنانی اظهار داشت : امیدواریم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به راحتی عبور کنیم .
وی افزود : ما در گروه سوم مسابقات با تیم های الهلال عربستان ، العین امارات و استقلال ایران همگروه شدیم که همه تیم های گروه بسیار قوی هستند اما تیم الدحیل با روحیه با این چالش روبرو خواهد شد و تمام تلاش خود را برای عبور از این مرحله و رسیدن به مرحله بعد رقابت ها به کار خواهد بست .
اسماعیل در ادامه اظهار داشت: باشگاه تمام تلاش خود را برای آماده سازی تیم به منظور دستیابی به بهترین نتایج به کار خواهد گرفت . چنانکه در فصل پیش این رقابت ها موفق شد تمامی بازیهای خود قبل از مرحله یک چهارم نهایی را با پیروزی پشت سر بگذارد، این دوره هم با وجود تیم های قوی و با تجربه ، الدحیل این آمادگی را دارد که با عبور از دور اول برای مراحل بعدی مسابقات برنامه ریزی کند.

'نبیل معلول' سرمربی تونسی تیم الدحیل هم در واکنش به قرار گرفتن تیمش در گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ، این گروه را گروه آتشین و سخت تر از فولاد ارزیابی کرد و گفت : منتظر بازی های قوی الدحیل در این دوره باشید البته ما باید در همه خطوط تلاش کنیم و نقاط ضعف احتمالی خود را بر طرف کنیم .
وی افزود : با وجودی که در گروه سختی قرار گرفته ایم اما به روحیه جنگجویی و میل بازیکنان خود برای دستیابی به نتایج مطلوب ایمان داریم و این موضوع مهمی در کسب نتایج مورد نظر در رقابت ها محسوب می شود.
معلول گفت که قرار گرفتن در یک گروه دشوار نمی تواند ما را از خواسته هایمان دور کند. با تمام قوا تلاش می کنیم تا به آنچه مستحق آن هستیم دست پیدا کنیم .
'محمد غلام' مدیر ورزشی باشگاه السد هم با بیان اینکه تیمش همواره یکی از کاندیدای ها حضور در مراحل بالای لیگ قهرمانان آسیا بوده است ، به شکست این تیم در مقابل تیم پرسپولیس ایران در مرحله نیمه نهایی فصل پیش اشاره کرد و اظهار داشت : تلاش می کنیم اشتباهات فصل گذشته خود را اصلاح کنیم .
وی گفت : به نظر من هیچ گروه آسانی وجود ندارد هر چهار گروه سخت و دشوار و از تیم هایی تشکیل شده است که تماما حرفه ای و پرتوان ظاهر شده اند با این وجود اگر بخواهیم تقسیم بندی کنیم به نظر من تیم های السد و الدحیل در گروهای سخت تری قرار گرفته اند.
'ویرا ' مربی پرتغالی السد که تیمش در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل پیش مغلوب تیم پرسپولیس ایران شد و از دور رقابت ها حذف گردید ، گفت که به نظر من تیم های حاضر در گروههای سوم و چهارم کار نسبتا دشوارتری نسبت به گروههای اول و دوم دارند اما من معتقدم حضور السد در گروه سخت باعث می شود ما بازی های به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم و برای آنچه می خواهیم بیشتر بجنگیم .
وی در عین حال اذعان کرد : برای پیروزی راه ساده ای در پیش نداریم و به همین دلیل باید هر آنچه در توان داریم هزینه کنیم .
'عبدالکریم حسن' بازیکن بلندقامت تیم السد که در میان سه کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا هم قرار گرفته است ، اظهار داشت : ما تیم السد هستیم در مقابل هر تیمی حتی اگر از مریخ بیاید ایستادگی می کنیم و تلاش داریم بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.
مراسم قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا 2019 دیروز (پنجشنبه ) در کوالالامپور مالزی برگزار شد و تیم های شرکت کننده رقیبان خود را شناختند..
تیم‌های پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر)، استقلال (قهرمان جام حذفی)، ذوب‌آهن (نایب‌قهرمان لیگ برتر) و سایپا (تیم چهارم لیگ برتر) نمایندگان ایران در این دوره از رقابت ها هستند.
کد مطلب: 97878
برچسب ها: پرسپولیس
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *